وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

جیمی کرگر درمونیخ برای کشف سبک کاری گواردیولا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ جیمی کرگر بازیکن سابق و سرشناس لیورپول بلافاصله بعد از خداحافظی ازدنیای فوتبال ، مقاله نویسی برای دیلی میل را آغاز کرد. مقاله او که روز جمعه در دیلی میل چاپ شد، به دیداراو با پپ گواردیولا در مونیخ اشاره دارد.

کرگر دربخشی از این مقاله نوشته:« آخرین باری که با گواردیولا دست داده بودم، واقعا احساس خوشبختی کرده بودم. روز 19 آوریل سال 2001 بود که لیورپول در آنفیلد از سد بارسا عبور کرده بود. او به عنوان یک بازیکن، یک هنرمند بود. یک استاد در میانه میدان. روز 5 دسامبر سال 2013 دوباره با او دست دادم. گواردیولا در سمت مربی، مثل دوران فوتبالی اش الهام بخش بود.او حالا یک سرمربی است.»

مقاله کرگر اینگونه آغاز می شود و در این گزارش او یادآوری کرده که یک روز بعد از برد بایرن مقابل آگسبورگ درجام حذفی آلمان با سرمربی باواریایی ها دیدار داشته

کرگر در ادامه به این نکته اشاره کرده که اکثر سرمربیان دنیا یک روز بعد از برگزاری بازی تیمشان، تغییراتی جزئی و سبک را اعمال می کنند و نوشته:« ولی سبک کاری گواردیولا این نیست.یک روز بعد از بازی بایرن مقابل آگسبورگ پپ برسر شاگردانش فریاد می زد و آنها را تحت فشار قرار می داد وهر آنچه به نظرش لازم بود را تغییر می داد تا تمرینات تیم آنطور که می خواهد پیش برود. بازیکنان را می دواند و اشتباهاتشان را اصلاح می کرد تا حرکات درستی داشته باشد.

«روبه جلو»«فوق العاده است»و «برو» کلماتی بود که پپ برای انگیزه دادن به شاگردانش از آنها استفاده می کرد.»

کرگر در ادامه یادآوری کرد که با کارل هاینس رومنیگه مدیر داخلی بایرن هم دیدار کرده و او نیز درمورد گواردیولا گفته:« او شیفته فوتبال است.»

یکی از جمع بندی های کرگر دراین گزارش این بود:« بایرن در حال ساخت پایه و بنیان جدیدی است که بر پایه افتخارات ستاره های آلمانی اش بنا می شود.»

نظرات 3 + ارسال نظر
mary یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 16:30

انشاء الله که بایرن دارای یه سبک فوق العاده بشه و همه ی تیم ها مقابل بایرن سر خم کنند و از ترس مات در زمین بمونن.
واااااااااااای چه هیجان انگیز تمرینات بایرن، کاش من بتونم یکی از تمرینات بایرن رو از نزدیک ببینم (خیلی زود)

r7 یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 17:04

هیچ کس نمیتونه سبک گواردیولا رو مثل خودش پیاده کنه مگه شهر هرته؟

محمد امین یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 18:43

یاد بگیر کرگر برات خوبه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد