وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

وردربرمن - بایرن مونیخ؛ باواریاییها به دنبال تداوم رکورد شکست ناپذیری

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ رقابتهای بوندسلیگای آلمان به ایستگاه پانزدهم خود رسید، در این هفته از رقابتها مسابقه ای برگزار می شود که بدون شک تا چند سال پیش یکی از حساس ترین بازیهای فصل بوندسلیگا بود اما حالا شرایط به گونه ای دیگر است و میزبانی وردربرمن از بایرن مونیخ تنها یک مسابقه معمولی در بوندسلیگا محسوب می شود.

وردربرمن در شرایطی گام به این مسابقه می گذارد که این تیم مانند چند فصل گذشته شرایط خوبی ندارد و حسرت هوادران این تیم برای دیدن یک وردربرمن مدعی همچنان ادامه دارد، آنها پس از گذشت 14 هفته از رقابتها تنها 16 امتیا کسب کرده اند و همچون فصل گذشته خطر سقوط به دسته پایین را احساس می کند، برمنی ها از 3 بازی اخیر خود تنها 1 امتیاز کسب کرده اند و شرایط برای این تیم کاملا بحرانی است و حتی خوشبین ترین طرفدار تیم وردربرمن هم امیدی برای کسب حتی 1 امتیاز در مقابل بایرن مونیخ آماده ترین تیم کنونی دنیای فوتبال ندارد.

در سوی دیگر شاگردان پپ گواردیولا حال و روز خوبی دارند و در تمامی جامها شرایط ایده آلی داردن در بوندسلیگا مقتدرانه در صدر قرار گرفته اند، در لیگ قهرمانان هم با 5 برد متوالی صعود خود را به دور بعد قطعی کرده اند و به نظر نمی رسد مسابقه پیش روی آنها در لیگ قهرمانان برابر منچسترسیتی هم بتواند صدر نشینی آنها در لیگ قهرمانان را تهدید کند، در رقابتهای جام حذفی هم آنها چهارشنبه گذشته با برتری مقابل آگسبورگ به جمع 8 تیم نهایی صعود کردند و هواداران آنها مشتاقانه به دنبال تکرار 3 گانه تاریخی فصل گذشته هستند.

بایرن مونیخ در 6 مسابقه متوالی خود در بوندسلیگا پیروز شده است و همین مساله آنها را در صدر جدول بی رقیب کرده است و با توجه به مسابقه حساس این هفته از رقابتها بین تیم دورتمند و بایرلوکوزن ، باوریایی ها با کسب هر 3 امتیاز احتمالی مقابل وردربرمن می توانند شرایط خود را در صدر جدول مستحکم تر کنند و چه بسا بایرن پس از اتمام این هفته قهرمانی خود را در نیم فصل اول رقابتها مسجل کند که همین مساله انگیزه مضاعفی به مونیخی ها داده است.

دو تیم در تاریخ بوندسلیگا تا کنون 94 بار به مصاف هم رفته اند که سهم بایرن 43 پیروزی بوده است و برمنی ها 26 بار برنده بوده اند و 25 مسابقه نیز با تساوی خاتمه یافته است، در مجومع جدالهای رو در وری دو تیم بایرن مونیخ 166 بار و وردربرمن 117 بار موفق به گلزنی شده اند.

وردربرمن در 9 مسابقه اخیر دو تیم هرگز موفق به شکست بایرن نشده است و آخرین برد این تیم برابر بایرن به سال 2009 باز می گردد که انها در مونیخ با نتیجه سنگین 5 بر 2 بایرن را شکست دادند.

بایرن مونیخ برای این مسابقه، روبن ، شواین اشتایگر و باداشتوبر را در اختیار ندارد و وردربرمن هم از پرودل و یونوویچ نمی تواند استفاده کند.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد امین شنبه 16 آذر 1392 ساعت 17:47

فقط برد حالا با یک گل هم که شده!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد