وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اظهار نظر بازیکنان و سرمربیان دو تیم پس از بازی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در دیدار حساسی در اس جی ال آرنای آگسبورگ توانست این تیم را بانتیجه دو بر صفر شکست دهد. در ادامه به صحبت های بازیکنان و مربیان دو تیم پس از این برد خواهیم پرداخت.
 ماتیاس سامر: " البته ما به طور کامل شاهد پشرفت تیم آگسبورگ بوده ایم. در بوندسلیگا تیم خوبی و پایداری هست، بازیکنان خوبی در اختیار دارند ،دوندگی کافی در زمین را دارا هستند و می توانند تاکتیک های مربی را در زمین پیاده کنند. در هر حال ما در این بازی مشکلاتی داشتیم که باید آن ها را رفع کنیم. فوتبال بازی کردن روی زمین در چنین هوایی ساده نیست و شاید در بعضی مواقع ما پر انرژی نشان نمی دادیم. بسیار خوشحال هستیم که توانستیم در زمین حریف به این پیروزی دست یابیم ".


پپ گواردیولا: " آگسبورگ بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و بسیار تهاجمی بازی کرد. خوشبختانه آرین توانست خیلی زود دروازه آن ها را باز کند.به بازیکنانم تبریک می گویم زیرا بهتر از بازی خانگی در بوندسلیگا مقابل آگسبورگ بازی کردند. باز هم توانستیم یک گام دیگر در مسیر درست برداریم ".

توماس مولر: " ما از قبل می دانستیم که آگسبورگ برای ما چالش سختی ایجاد می کند مخصوصاً در جام حذفی. آگسبورگ یک تیم با تجربه و سخت کوش هست و هیج وقت آن ها را دست کم نگرفتیم و در این بازی نیز می دانستیم که بازی مقابل آن ها سخت است.در هر حال ما بسیار خوشحال به خانه باز می گردیم زیرا این بازی یک بازی فیزیکی بود و دارای احساسات و پرخاشگری.از این نتیجه خوشحال هستیم ".

مارکوس وینزیرل (سرمربی آگسبورگ): " به بایرن مونیخ تبریک می گویم. آن ها بهتر از ما بودند اما ما نیز عملکرد خوبی داشتیم و تنها به دفاع روی نیاوردیم و جسورانه بازی کردیم.گل زودهنگام نیمه اول کمی ما را دلسرد کرد اما توانستیم بر آن غلبه کنیم. اما چنین عملکرد مقابل بایرن مونیخ به ما اعتماد به نفس می دهد ".
نظرات 7 + ارسال نظر
محمد امین پنج‌شنبه 14 آذر 1392 ساعت 11:51

بازی دیگه زیادی دارای احساسات و پرخاشگری و وحشیگری بود!

TNT پنج‌شنبه 14 آذر 1392 ساعت 12:05

واقعا وحشی بازی بود
دروازه بان وحشی آگزبورگ به عمد روبن رو زد از شدت سوزش اون گل قشنگی که روبن زد خواست عقده هاشو خالی کنه
خدا کنه روبن مصدومیتش خیلی طول نکشه
آقا کسی خبر داره از آرین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محمد حسین پنج‌شنبه 14 آذر 1392 ساعت 12:21 http://bayern.blogsky.com

طبق اخبار منتشر شده هنوز باید برسی بیشتری بر روی پای آرین روبن انجام شود تا مدت مصدومیت او مشخص شود.اما سران بایرن امیدوارند که او به جام باشگاه های جهان می رسد.

r7 پنج‌شنبه 14 آذر 1392 ساعت 12:28

همیشه این جور تیمها تو بازیهای حذفی از جونشون مایه میزارن تا به هر طریقی که شده بازیو ببرن

محمد امین پنج‌شنبه 14 آذر 1392 ساعت 12:33

اگه به جام باشگاه های جهان برسه که عالی میشه.

رضا پنج‌شنبه 14 آذر 1392 ساعت 12:36

اخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
روین دقیقه ی 4 گل زد!اگه مصدوم نمیشد هتریک روبن رو داشتیم....
ایشالا که سریعتر خوب بشه

اقا از روبن خبری شد خبر بدید لطفا.

محمد امین پنج‌شنبه 14 آذر 1392 ساعت 12:37

آرین روبن، زننده گل اول سرخپوشان مونیخ در دقیقه 16 بازی به دنبال برخوردی که با ماروین هیتس، دروازه‌بان آگزبورگ داشت از ناحیه زانو دچار مصدومیت نسبتاً شدیدی شد و زمین بازی را ترک کرد. به گفته مسئولان باشگاه بایرن زانوی راست وی دچار خونریزی شد و تشخیص اولیه نشان داد که بال هلندی بایرن از این ناحیه دچار پارگی عمیقی شده است.
ماتیاس سامر، مدیر ورزشی بایرن مونیخ در این رابطه گفت: در حال حاضر نمی‌توانیم نظر خاصی در مورد مصدومیت روبن بدهیم و باید منتظر نتیجه آزمایش‌های صورت گرفته از سوی بیمارستان باشیم. وی به بیمارستان رفت تا مداوا روی زخمش صورت بگیرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد