وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا به دنبال کشاندن داوید لوییز به مونیخ است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ گزارش ها حاکی از آن است که پپ گواردیولا تصمیم دارد در ژانویه، داوید لوییز را از چلسی به خدمت بگیرد.


به گزارش روزنامه پرتغالی A Bola، اخیرا جایگاه ملی پوش برزیلی، که به عنوان مدافع اول تیم میزبان جام جهانی آینده به شمار می رود، در استمفورد بریج متزلزل شده و جای خود را به کیهیل و تری داده است.

اگر چه بارسلونا هم به شدت به دنبال لوییز است، ولی به نظر می رسد آنها در مقابل قهرمان اروپا شانسی برای کشاندن او به بارسلون نداشته باشند. از سوی دیگر با توجه به روابط و گذشته مورینیو و گواردیولا، احتمال انتقالی از لندن به مونیخ هم زیاد به نظر نمی رسد.

نظرات 10 + ارسال نظر
ebi...fishvar سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 03:51 http://x

Age ba fanboyten moavezash konan aliyi.....defae golzaniye

mary سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 07:17

مورینیوی...

'Bas' سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 08:09

این اواخراز هرکی بدم میومده اومده بایرن، این یدونه خنگول هم بیاد دیگه کلکسیون کامل میشه

Mohammad_13 سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 08:56

مدافع خیلی خوب هستش. 100درصد بهش نیاز داریم.

محمد امین سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 11:59

عمرا مورینیو بذاره بیاد بایرن.مورینیو از بایرن و گواردیولا میترسه بعد به نظر شما میاد به بایرن بازیکن میده که قوی ترش کنه.عمرا

شوانی چابهار سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 12:23

به قول دوستمون باس این خنگول از کجا پیداش شد

G.Elber سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 14:03

هافبک سابق باشگاه های چلسی و بایرن مونیخ عقیده دارد دیوید لوئیز به هیچ عنوان راهی باشگاه بایرن مونیخ نخواهد شد زیرا مورینیو مربی پرتغالی باشگاه لندنیها از این کار ممانعت خواهد نمود.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران: پس از اینکه در رسانه ها خبری اعلام شد که باشگاه بایرن مونیخ ودر راس آن پپ گواردیولا خواهان خرید دیوید لوئیز مدافع برزیلی نیمکت نشین باشگاه چلسی در ماه ژانویه میلادی می باشد کاپیتان سابق تیم ملی آلمان درباره این موضوع صحبت نموده است .

میشائیل بالاک درباره این موضوع به اسکای اسپورت آلمان می گوید :"به نظر من لوئیز به بایرن نخواهد رفت زیرا خوزه مورینیو به هیچ عنوان رقیب مستقیم و سر سخت خود یعنی باشگاه بایرن و شخص گواردیولا را تقویت نخواهد نمود.من فکر میکنم مورینیو لویئیز را در لندن نگاه خواهد داشت او یک مربی حرفه ای وبسیار با تجربه است که می داند از سرمایه هایش چگونه محافظت نماید "

به گزارش روزنامه پرتغالی A Bola، اخیرا جایگاه ملی پوش برزیلی، که به عنوان مدافع اول تیم میزبان جام جهانی آینده به شمار می رود، در استمفورد بریج متزلزل شده و جای خود را به کیهیل و تری داده است از این رو ممکن است وی باشگاه لندنی را ترک نماید به غیر از باشگاه بایرن مونیخ باشگاه بارسلونا نیز به دنبال خرید این مدافع ملی پوش برزیلی نیز می باشد.

باشگاه بایرن مونیخ و شخص گواردیولا هنوز نسبت به درج این اخبار از خود واکنشی نشان نداده اند.

jaber سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 16:42

حامد جان شما بگو از کی خوشت میاد تا همونو بگیم بیاد بایرن

'Bas' سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 20:39

ای کیف میکنم نظراتم منفی میخوره

y....z پنج‌شنبه 14 آذر 1392 ساعت 11:21 http://google.com

سلام.بچه ها واقعا لوییز مدافع خوبیه.به لوییز یاهوملز نیاز صددرصد داریم..ی مدافع پابه توپ ومحکم.فکرشوبکنید بیاد بایرن چی میشه..تعصبی نگید لوییز عالیه ولی هوملز المانیه اگه میومد خوب بودکه نمیادمیره بارسلونا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد