وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آرین روبن در خصوص قراردادش: آنها می دانند من چه کارهایی می توانم انجام دهم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ماموریت روبن در بایرن مونیخ در سال 2015 به پایان می رسد ولی هنوز هیچ گونه صحبتی در خصوص تمدید قرارداد با او از سوی باشگاه نشده است.


شش گل و سه پاس گل در بوندسلیگا، سه گل و پنج پاس گل در لیگ قهرمانان اروپا، عملکرد آرین روبن در باشگاه بایرن مونیخ است و او در حال حاضر نقشی اساسی در بایرن مونیخ ایفا می کند. با این وجود هنوز هیچ صحبتی بر سر تمدید قرارداد با وی انجام نشده است، در حالی که باشگاه صحبت های اولیه را برای تمدید قرارداد تونی کروس، داوید آلابا و ژروم بوآتینگ که قرارداد آنها در سال 2015 به پایان می رسد، انجام داده است.

روبن در مورد شرایط قراردادش به روزنامه آلمانی Bild گفت:"من وظیفه خود را انجام می دهم، البته این احساس را ندارم که باید خود را اثبات کنم. آنها می دانندکه من چه کارهایی می توانم انجام دهم."

اولی هوینس نیز در این خصوص به Kicker گفت:"هنوز یک سال و نیم تا پایان قرارداد آرین روبن مانده است و من دلیل این همه هیجان را نمی دانم، ما از شرایط آرین با خبریم و او نیز از شرایط بایرن مونیخ با خبر است. در زمان باقی مانده حتما به راه حلی خواهیم رسید."

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد امین دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 21:16

به اولی هوینس ایمان داشته باشید!

علیرضا دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 23:11

روبن به بهترین فرم خودش رسیده حرکات تو عرضش ویکران کننده اس . فکر نکنم بایرن چنین اشتباه بزرگی را مرتکب بشه که بخواد از دستش بده

علیرضا دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 23:18

ه نظر من وجود بعضی از بازیکنا سوای بازی خوبشون یه حس اعتماد به نفسی به تیم میدن ویه وحشت تو دل حریفا ایجاد میکنن منجمله شواینی .لام. ریبری. روبن و....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد