وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

وقتی پسری 18 ساله اشک گواردیولا را در آورد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ پیر امیل هویبرگ جوان دانمارکی باشگاه بایرن مونیخ که به تازگی به عنوان برترین استعداد جوان کشور دانمارک معرفی شده است در گفتگویی با تلویزیون این کشور از ابتلای پدرش به سرطان معده خبر داد.

 

هویبرگ در این مورد می گوید:" پزشکان دانمارکی اعتقادی به زنده ماندن پدرم نداشتند. به تمرین بازگشتم در حالیکه فقط گریه می کردم. پدرم می میرد و من 18 سال دارم در کشوری غریب و مصدوم چقدر تنها هستم. چه باید کنم؟."

 

او ادامه می دهد:" در این شرایط بودم که گواردیولا من را احضار کرد و گفت: در مورد پدرت شنیده ام بسیار بسیار متاسفم اگر مایل هستی می توانیم باهم صحبت کنیم. من فقط گریه می کردم و گواردیولا بسیار نگران بودو گفت: شما باید در کنار نزدیکانت باشی حتی اگر این به کارت لطمه بزند سپس گواردیولا احساساتی شد و گریه کرد. او ادامه داد که باشگاه بایرن هرگونه کمکی که بخواهم برایم انجام خواهد داد."

 

گواردیولا و سران باشگاه بایرن برای انتقال پدر هویبرگ به آلمان تلاش می کنند و هویبرگ ادامه می دهد:" اکنون پزشکان می گویند پدرم شانس معقولانه ای برای ادامه زندگی دارد."

 

این جوان دانمارکی در این فصل فرصت بازی برای بایرن بدست نیاورده است اما در ده بازی که با برای تیم دوم به میدان رفته است سه گل به ثمر رساند.

نظرات 7 + ارسال نظر
'Bas' دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 21:14

خدا همه مریضا رو شفا بده

محمد امین دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 21:20

ممنون که خبرو گذاشتید.پپ انسان بزرگیه.

tararfdar دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 23:21

ناراحت کننده بود سخته ولی چاره ای جز کنار امدن نیست
امروز دوبار تسلیت گفتم

H.H دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 23:51

قوی باش پسر
به امید شفا همه بیماران

غریبه سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 01:34

به شخصه این درک و شعور پپ رو تحسین میکنم

یادمه تیتو که سرطان داشت برخی از کاربران تیم های حریف خوشحال بودند

اما این کار پپ واقعا قشنگ بود مخصوصا قسمتی که بهش گفته کنار نزدیکانت باش حتی اگه به کارت یعنی فوتبال لطمه بزنه

jaber سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 16:28

زنده باد روح جوانمردی و انسان دوستی...

خشایار سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 17:19

نترس پسر ما و بایرن مثه شیر پشت سرتیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد