وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: رای ساخو به رونالدو مایوسم کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ جنگ توپ طلای امسال ابعاد تازه‌ای پیدا کرده است. از یکسو بازیکنی مثل زلاتان ایبراهیمویچ مدام اعلام می کند که خودش را برترین بازیکن دنیا می داند و برای اثبات این موضوع حتی به توپ طلا نیاز ندارد و از طرف دیگر چهره‌ای مثل فرانک ریبری ستاره فرانسوی بایرن مونیخ با مصاحبه‌های هر روزه قصد دارد حقانیت خود را برای بردن این جایزه نشان بدهد. 

نکته مهم این است که او با وجود درخشش در تمام سال از درخشش خارق‌العاده فردی رونالدو در فصل تازه اروپا هراس دارد، چیزی که می‌تواند رقیب او در کسب توپ طلای امسال باشد.

اما داستان جدید در مورد ریبری، مصاحبه ساخو هم تیمی او در تیم ملی فرانسه درباره توپ طلاست. ساخو بازیکن لیورپول که صعود فرانسه به جام جهانی را دوشادوش ریبری جشن گرفته، درباره نظرش در این‌باره که چه کسی باید توپ طلا را ببرد گفته:« من اگر بودم رونالدو را انتخاب می‌کردم. او یک بازیکن بسیار سطح بالا و یک ورزشکار فوق‌العاده با آماری خیره‌کننده است که همه را تحت تاثیر قرار می‌دهد. البته قلب من به ریبری رای می‌دهد اما آمارها هرگز دروغ نمی‌گویند.»

از آن طرف ریبری تا این خبر را شنیده در گفت‌وگو با اکیپ واکنش نشان داده است، او دراین باره گفته:« ساخو مرا مایوس کرد. حرف‌های او واقعا حالم را بد کرد. به خاطر حرف هایی که اخیرا زده. در هر صورت فوتبال همین است. او نظرش را داده و زندگی همین است و این موضوع جدی و مهمی نیست.»

ریبری یکی از مهره های کلیدی بایرن مونیخ در کسب سه قهرمانی در رقابت های فصل گذشته بود  و درعین حال به تیم ملی فرانسه نیز کمک کرد تا به جام جهانی 2014 برسد. البته فرانسه نیز به سان پرتغال مسیری ساده را برای رسیدن به این تورنمنت طی نکرد ودرنهایت در مجموع دو بازی رفت و برگشت پلی آف با نتیجه 2-3 از سد اوکراین عبور کرده و به جام جهانی رسید.

دراین میان و درشرایطی که کریستیانو رونالدو و فرانک ریبری دو مدعی اصلی فتح توپ طلا هستند، برخی ها معتقدند که ریبری به خاطر فتح تمام جامهای ممکن با بایرن در فصل گذشته باید به توپ طلا برسد و برخی دیگر معتقد است که کریستیانو رونالدو به خاطر نمایش های فردی فوق العاده اش در سال جاری شایسته دریافت این جایزه است.

 با مصدومیت لیونل مسی حالا کورس حساس برای فتح توپ طلای سال 2013 میان ریبری و کری رونالدو درجریان است. سران فیفا مهلت شرکت در رای گیری توپ طلای امسال را تا پنجشنبه پیش تمدید کرده بودند و به شرکت کنندگان نیز اجازه داده بودند تا در صورت ارسال آراءشان ، در صورت تغییرعقیده آن را تغییر دهند.

نظرات 7 + ارسال نظر
محمد امین یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 20:21

همش مافیا بازیه.دلتو خوش نکن ریبری جون مهم اینه که هر آدم با انصافی میدونه که این جایزه فقط متعلق به خودته.از نظر ما تو برنده ای.در ضمن ساخو دیگه کیه؟!بازیکن فوتباله؟!

محمد امین یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 20:22

ولی معلومه ریبری هم خیلی دلش میخواد توپ طلا رو ببره ها!خیلی رو این موضوع حساس شده.همش در حال مصاحبه کردنه!

mary دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 07:15

اخه اون ایبرا چرا خودشو بازیکن میدونه، شما اگه بازیکن بودی تلاش میکردی تا تیمت بره جام جهانی، گل زدن به تیمهای فرانسوی که کاری نداره با اون دفاع پنیر سویسی شون.
این دوستان رای دهنده تا حالا یادشون نبود که به کریس رای بدند چون فکر میکردند که مسی از اسمون افتاده و باید فقط رایشون رو بفروشن به مسی.
الان یادشون افتاده که کریس هم است.
من اگه جز رای دهنده ها بودم فقط یه سال به مسی رای میدادم و بقیه سالها رو به کریس وامسال هم به ریبری.
ریبری هم در فرانسه تاثیر گذاشت و در بایرن هم که فوق العادست.
یعنی ریبری که بازی نمی کنه ، من فکر میکنم که بازی یه تیم دیگه رو دارم می بینم.

فرهاد دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 17:59

همیشه برای بهترین بازیکن بودن غیر از بازی اخلاق هم مهمه اگه من بودم توپ طلا رو به فیلیپ لام میدادم چون هم بازیکن خوبیه هم با اخلاقه . زلاتان وقتی از اینتر رفت گفت تمام افتخارات و جامهای اینتر به خاطر من بوده . وقتی از بارسا انداختش بیرون تا تونست از پپ بد گفت . وقتی به پاریس رفت گفت من بهترین بازیکنم . به فرض که بازیش خوب باشه که نیست اما اوستا اسدی برای توپ طلا شایسته تره.

'Bas' دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 18:34

اقا فرهاد از منطق زیبای شما بسیار لذت بردم

فرهاد دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 18:51

زلاتان هم مغروره هم عقده ای هم بی تربیت هم آشغال هم متکبر .

'Bas' دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 18:53

نه دیگه با توهین کردن بهش موافق نیستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد