وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

برایتنر: دورتموند بعد از بایرن، بهترین تیم اروپاست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پل برایتنر اسطوره سابق دنیای فوتبال و یکی از مدیران باشگاه بایرن معتقد است که حریف اصلی تیمش در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، بوروسیا دورتموند است.

این درحالی است که درمصاف هفته گذشته دو تیم در بوندسلیگا، دورتموند با نتیجه 0-3 مغلوب بایرن شد اما آنها با کسب یک برد ارزشمند مقابل ناپولی حالا شانس زیادی برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا دارند.

البته برایتنر می داند که رئال مادرید و بارسلونا نیز تهدیدهایی جدی در کورس قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا خواهند بود ولی درعین حال معتقد است دورتموند، بزرگترین رقیب برای بایرن است؛ البته به شرطی که مصدوم زیادی نداشته باشد.

اسطوره فوتبال آلمان در گفتگو با آ.زد گفت:« بایرن مدعی اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست و بعد از بایرن نام تیمهای رئال، بارسلونا ودورتموند را می بینیم. این ترتیب فعلی مدعیان قهرمانی از نظر من است. در شرایط عادی دورتموند از نظر من دومین تیم برتر اروپا بعد از بایرن است. وقتی تمام بازیکنان این تیم آماده باشند و مصدومی نداشته باشد، آنها یکی از قدرتهای موجود هستند.»

برایتنر در ادامه با تمجید از یوپ هاینکس که فصل گذشته قهرمانی سه گانه را برای باواریایی ها کسب کرد و بعد هم جایش را به پپ گواردیولا داد گفت:« هاینکس فوتبال و سبک بازی بایرن را خیلی پرورش داد ولی الان بازی بایرن به مراتب متنوع تر و غیرقابل پیش بینی تر از قبل است واین را مدیون گواردیولا هستیم.»

بازی بعدی بایرن امشب در بوندسلیگا و مقابل برانشویگ خواهد بود.

نظرات 4 + ارسال نظر
mary شنبه 9 آذر 1392 ساعت 15:26

حالا کسی میدونه که بایرن دقیقا با تیم دوم کدوم گروه بازی داره در لیگ قهرمانان؟

محمد امین شنبه 9 آذر 1392 ساعت 15:38

هنوز معلوم نیست با کی بازی میکنیم mary خانم.چون بلافاصله بعد از اتمام دور گروهی که فقط یک هفته ی دیگش مونده قرعه کشی میشه و با قرعه کشی معلوم میشه به کی میخوریم.فقط چیزی که مشخصه اینه که اگه تیم های آلمانی دورتموند و لورکوزن و شالکه تو گروه های خودشون دوم بشن به اونا قطعا نمیخوریم چون تو این مرحله قانونه که تیم های یک کشور با هم بازی نمیکنن.

mary شنبه 9 آذر 1392 ساعت 15:51

آخه براتنر گفت رقیب اصلی در لیگ قهرمانان دورتموند است ، من هم فکر کردم که قرعه کشی شده و من بی اطلاع هستم. ممنون آقا محمد امین.

tarafdar شنبه 9 آذر 1392 ساعت 21:21

خیلی دوست داشتم که میلان و منچستر قدرت شون به اندازه قبل بود بازی کردن با اونا تو فینال یا نیمه نهایی برام جذاب تر از بازی با رئال و بارسا ست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد