وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شکست ریبری در نظر سنجی دورتموند تی وی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ فرانک ریبری هافبک فرانسوی باشگاه بایرن مونیخ در یک نظرسنجی که برای تعیین بهترین بازیکن سال فوتبال جهان از سوی شبکه دورتموند تی وی صورت گرفت در بین چهار گزینه با دریافت بدترین نتیجه چهارم شد.

شبکه بروسیا دورتموند تی وی از بین چهار گزینه کریستیانو رونالدو، لیونل مسی ،زلاتان ایراهیموویچ و فرانک ریبری برای تعیین بهترین بازیکن جهان در سال جاری میلادی دست به یک نظر سنجی از بینندگات تلویزیونی خود نمود.

در این نظر سنجی که به مدت دو ساعت و نیم به طول انجامید 1124 نفر به گزینه های انتخاب شده رای دادند که در میان تعجب همگان فرانک ریبری که یکی از نامزدهای اصلی دریافت این عنوان از سوی فیفا به شمار میرود تنها موفق به دریافت 18 رای از این تعداد گردید و رتبه آخر را به دست اورد.

در این نظر سنجی کریستیانو رونالدو با دریافت 615 رای اول شد لیونل مسی و زلاتان ابراهیموویچ نیز به ترتیب با دریافت 310 و 181 رای در مکانهای دوم و سوم قرار گرفتند.

نظرات 3 + ارسال نظر
farhad1990 جمعه 8 آذر 1392 ساعت 21:32 http://baghezahra.blogfa.com/

هوادران حسود درتموندی

محمد امین شنبه 9 آذر 1392 ساعت 00:16

عقده ای ها ولی درکشون میکنم.

سجـــآد همیشه بایرنی شنبه 9 آذر 1392 ساعت 01:08

اون بازی لعنتی پرتغال سوئد و تمدید مدت رای گیری و داستاناش همه چیو خراب کرد واسه فرانک.ب مولا باید بهش برسه....ولی فیفا دلش میخواد کریس برنده بشه.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد