وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: به تیمم افتخار می کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،پس از یک پیروزی دلچسب در هوای سرد مسکو، این مربی اسپانیایی از عملکرد تیمش بسیار راضی است.

 شب گذشته (چهارشنبه) بایرن مونیخ در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه سه بر یک در زمین زسکا مسکو به برتری رسید و ضمنکسب پنجمین برد خود، رکوردی جدید در اروپا به از خود بر جای گذاشت.

شاگردان پپ گواردیولا با کسب این پیروزی به رکورد ده پیروزی پیاپی در لیگ قهرمانان دست یافتند و آن را به نام خود زدند.

در پایان بازی برابر زسکا، پپ گواردیولا در مصاحبه با وب سایت باشگاهش درباره بازی گفت:" به تیمم افتخار می کنم و برای باشگاه بسیار خوشحالم. کسب ده پیروزی پیاپی در اروپا اصلا کار ساده ای نیست."

او درباره بازی هم گفت:" زمین در وضعیت بدی بود و کار را سخت و خطرناک کرده بود. تیم به خوبی خودش را با شرایط تطبیق داد. تیم شخصیت بالایی از خودش نشان داد و من از نمایش آن ها خیلی راضی هستم."

نظرات 8 + ارسال نظر
فرهاد پنج‌شنبه 7 آذر 1392 ساعت 10:41

بایرن در بهترین وضعیت قرارداره با این مربی و بازیکونها

mary پنج‌شنبه 7 آذر 1392 ساعت 10:56

مربی پپ ، این رکورد رو به بالای 20 عدد برسون.
میگم آقای امید روبری، دوستان که همه با هم خوب هستند ، شما هم این تحریم زمانی رو برا ثبت نظرات بردارین.
اگه لازم باشه برا برداشتن این تحریم، من و دوستان در ژنو یه جلسه ای رو با شما و آقا امیرحسین تشکیل بدیم.

گواردیولا پنج‌شنبه 7 آذر 1392 ساعت 10:58

عشق میکنم بل پیروزیتون اونم بدون تمرین تو این زمین

فرهاد پنج‌شنبه 7 آذر 1392 ساعت 11:26

پپ مربیه با دانش وسطح بالاست . از همه مهمتر اینکه اگه تیمش قهرمانیش مسجل بشه یا صعودش به مرحله بعد مشخص بشه بازم تمام توان و انرژیشو برای تیم میزاره.

r7 پنج‌شنبه 7 آذر 1392 ساعت 12:37

از این که بهترین مربی تاریخ فوتبالو داریم به خودم میبالم

محمد امین پنج‌شنبه 7 آذر 1392 ساعت 12:40

ما هم از نمایش تیم تحت هدایت تو راضی هستیم پپ عزیز!

jaber پنج‌شنبه 7 آذر 1392 ساعت 15:06

ایول به این تیم
احساس میکنم یه همبستگیو گرمایی تو بایرن هست که حتی با سرمای طاقت فرسای مسکوهم از بین نمیره

MOSES پنج‌شنبه 7 آذر 1392 ساعت 15:23

هواداران بایرن هم به تو افتخار می کنند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد