وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: از بازی در این تیم افتخار می کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،آرین روبن زننده ی گل نخست بایرن مقابل زسکا مسکو در حالیکه از کسب دهمین پیروزی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا همراه بایرن مونیخ خوشحال است آن را یک دستاورد بزرگ برای تیم می داند.
 او پس از پایان بازی در گفتگویی با خبرنگاران اظهار داشت:" ما اغلب می گوییم که برای ثبت رکورد بازی نمی کنیم بلکه می خواهیم پیروز شویم تا جام را بدست آوریم. اما تیم بسیار بزرگی هستیم و از اینکه بخشی از بایرن هستم احساس غرور می کنم ده پیروزی متوالی در لیگ قهرمانان دستاورد بزرگی است خصوصا اگر بدانید در راه رسیدن به قهرمانی فصل پیش از سد بارسلونا و سپس دورتموند عبور کردیم."
نظرات 5 + ارسال نظر
mary پنج‌شنبه 7 آذر 1392 ساعت 10:52

فکر کنم روبن با پپ آشتی کرده، آخه هم خوشحال، هم خوب بازی میکنه(خدا رو شکر).
مطمئن بودم اگه از پپ عذر خواهی کنه، پپ مهربون و آشتی میکنه.

محمد امین پنج‌شنبه 7 آذر 1392 ساعت 12:36

ما هم به تو افتخار میکنیم روبن جون!

S.M پنج‌شنبه 7 آذر 1392 ساعت 13:34

mary جون فک کنم هنوزم همه چیز بینشون صاف نشده.به خاطر اینکه جای ریبری رو بگیره گذاشتش تو ترکیب....گر چه منم دوس دارم بینشون درست بشه...روبن نباید بره PSG...

mary پنج‌شنبه 7 آذر 1392 ساعت 14:30

من هم دلم نمی خواد که روبن بره.
ولی اگه واقعا همه چیز درست نشده ، پس این روبن است که باید کمی از پپ دلجویی کنه.
چون پپ مربی است و اگه نتونه اقتدار داشته باشه، داد و فریادش در کنار زمین نمیتونه بازیکن رو از جاش بکنه و به سمت دروازه ببره.
روبن باید بدونه که پپ باید کمی سخت گیر باشه، و باید کوتاه بیاد، ولی ریبری از روبن باهوش تر است.
زیرا در بازی با چلسی ، وقتی گل زد به سمت پپ رفت و اون جمله ی زیبا رو گفت، فکر کنم بعد از مسی در بارسا، ریبری تونسته یه رابطه ی دوستانه ی بهتر با پپ داشته باشه.
البته شاید این تصور من باشه.

r7 پنج‌شنبه 7 آذر 1392 ساعت 18:40

پپ با هیچ بازیکنی مشکل نداره فقط نظم و انضباط براش خیلی مهمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد