وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واکنش لام و روبن به وجود بازیکن جاسوس در تیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ فیلیپ لام کاپیتان شماره یک بایرنی ها عنوان کرد که از شنیدن خبر وجود جاسوس در تیم بسیار ناراحت شده است و عنوان کرد که کل تیم از قضیه بسیار ناراحت هستند.

فیلیپ لام در مصاحبه ای در مورد صحبت های اخیر مبنی بر وجود جاسوس در تیم گفت: "بسیار از این موضوع ناراحت هستیم. در تیم قوانینی وجود دارد و کسی که قوانین را زیر پا بگذارد باعث آزردگی کل تیم می شود و تمرکز خود را از دست می دهیم. ما همه با یکدیگر صحبت می کنیم و واقعاً این اتفاق عجیب است."

ارین روبن نیز در این رابطه افزود: "واقعاً ناراحت هستم. چنین کاری در یک باشگاه بزرگ همچون بایرن نباید وجود داشته باشد. من پنج سال است که در این تیم حضور دارم و این چیز جدیدی برای من است."

نظرات 7 + ارسال نظر
سن مولر چهارشنبه 6 آذر 1392 ساعت 16:20

از ایرانی ها سرایت کرده

mary چهارشنبه 6 آذر 1392 ساعت 16:45

ما تا اونجایی که یادمون است همه دارند جاسوسی کشور ما رو میکنند.
باید بگی از امریکایی ها سرایت کرده.

بایرنی چهارشنبه 6 آذر 1392 ساعت 16:59

ای وطن فروش

علیرضا چهارشنبه 6 آذر 1392 ساعت 17:14

میگم maryخانم وقتی نظر مخالف میدم فریاد میزنی ای داد ای هوار .حالا که میگم علارقم اختلاف نظرمون ما همه با هم دوست هستیم باور نداری وشک وتعجب کردی .مشکل تو چیه؟ با دست پیش میکشی با پا پس میزنی .نه میشه جلوت راه رفت نه پشت سرت .تکلیفت را با خودت مشخص کن

mary چهارشنبه 6 آذر 1392 ساعت 17:46

من کی گفتم به حرفتون شک دارم، من فقط گفتم چه عجب.
من که قبلا گفتم همه رو در این وب دوست خودم میدونم، پس تکلیفم مشخص است.
راستی من نگران آقای باستین31 شدم، یه دو روزی است که نظر نمیذاره.

jaber چهارشنبه 6 آذر 1392 ساعت 23:05

آفرین mary جان ...
درود بر تو...

حسن بایرن جمعه 8 آذر 1392 ساعت 12:48

بابا من میگم تام اشتارکه باور نمی کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد