وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تیاگو: خوشحالم که به بایرن آمدم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ تیاگو آلکانتارا هافبک اسپانیایی باشگاه بایرن مونیخ معتقد است که بوروسیا دورتموند تنها رقیب آن ها در این فصل نیست و باید همین روش پیش رو را مقابل بایر لورکوزن نیز اجرا کنند. او در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد که از آمدن به باشگاه بایرن مونیخ بسیار خوشحال است.

آلکانتارا که بعد از گذشت دو ماه توانست اولین بازی خود را در مقابل بروسیا دورتموند انجام دهد، در رابطه بازی روز شنبه به " TZ " می گوید: "من فکر می کنم حالا باید به دنبال بازی مقابل لورکوزن در نیم فصل دوم باشیم و باید همین بازی را که در دورتموند انجام دادیم مقابل آن ها تکرار کنیم ".

تیاگو در ادامه افزود: " در دو ماه اخیر که دچار مصدومیت شده بودم تمام بازی ها را از دست دادم اما در حال حاضر بسیار خوشحال هستم که می توانم دوباره در مسابقات حضور داشته باشم.در این دوران مصدومیت همه باشگاه به من کمک بسیار زیادی کردند ".

او در پایان اظهار کرد: " جو اینجا (مونیخ) فوق العاده است و بسیار خوشحال هستم که فرصت بازی کردن در این جا و این تیم را در اختیار دارم ".

نظرات 9 + ارسال نظر
babak دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 23:11

من هم خوشحالم که ستاره جونی مثل تو داریم امیدوارم بدرخشی تیاگو جون

r7 دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 23:16

تیاگو جان ما هم خیلی خوشحالیم که تو به تیم ما اومدی و بایرنو به بارسا ترجیح دادی

ahmad دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 23:31

تیاگو جان منم مثل دوستام خوشحالم به بایرن امدی امید وارم روزهای خوبی داشته باشی

سجـــآد همیشه بایرنی سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 00:18

آقااااا من دوتا خواهش از مدیر وبلاگ دارم...یکی اینکه خواهشن یکاری کنید وقتی کامنت میخوایم بذاریم انقدر این رمزا اذیتمون نکنه..!رمزو درست میزنیم اما بعضی وقتا میگه رمز تائیدی اشتباه است.هرچی ام درست بزنی بعدش قبول نمیکنه...یا مثلا رمزو تغییر میدیم بازم فایده نداره..دومین خواهشمم اینه ک یه کاری کنید اسممون ثبتی بشه..وقتی میخوایم نظر بدیم 1ساعت طول میکشه اسم بنویسیم..بخاطر همین خود من شخصا بعضی وقتا حس کامنت ندارم با اینکه چند ساله هر دیقه توو وبلاگم......ممنون میشم جواب بدی آقای مدیر

این ها یه سری مشکلات بلاگ اسکای.
ولی اگه ذخیره مشخصات رو بزنی هر دفعه که بخوای کامنت بزاری رو اسم و ایمیلت دو بار کلیک کنی میتونی با موس انتخابشون کنی و نیازی به تایپ نیست.

mary سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 07:17

من یه جواب بدم به آقا سجاد.
برا من هم پیش میاد که کد امنیتی رو قبول نمیکنه، من نظرم رو کپی می کنم و بعد یه بار خور همون صفحه ای که توش نظر میخوام بدم رو refresh میکنم و دوباره نظرم رو با راست کلیک کردن و انتخاب paste نظرم رو میذارم و سریع کد امنیتی رو میزنم همیشه جواب میده.
امتحان کن.

محمد امین سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 11:29

خوشحالی های بیشتری برات در راهه تیاگو جون!!!!

سجـــآد همیشه بایرنی سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 13:25

خیلی ممنونم دادااااش....اون مشکلم ایشالله برطرف بشه...ممنون از زحمات زیادتون،خسته نباااااااااااشیــــد همتووووون

mahmood سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 15:22

من بازی تیاگو را خیلی دوست دارم با اون دریبل های ریزش

اشکان باواریا مشهد سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 19:08

عاشق پاس های تیاگو هستم اصن معرکس چه پاس هایی میدی تیاگو جون دوست داریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد