وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گوتزه: استرس زیادی داشتم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ماریو گوتزه ستاره جوان بایرنی ها پس از بازی مقابل تیم سابق خود ،بوروسیا دورتموند اظهار کرد که در بازی استرس زیادی داشته است و تمرکز کافی در زمین را در اختیار نداشته.

گوتزه درمورد وضعیت خود در زمین بازی در ورزشگاه سابق خود گفت : " همه می دانستند که این یک بازی عاطفی خواهد بود و برای من بسیار خوب بود که توسط همه تماشاگران هو نشدم و این وضعیت را برای من ساده تر کرد در حالی که استرس در بازی نیز همراه من بود ".

ماریو در ادامه افزود: " البته من آن ها را (طرفداران دورتموندی) درک می کنم اما آن ها نیز باید بداند که این وضعیت نیز برای من آسان نیست و دوره ی جدید در زندگی فوتبالی من است و به سختی با آن مقابله می کنم " .

گوتزه در پایان با اشاره به بازی روز سه شنبه مقابل زسکا مسکو گفت: " ما باید دوباره در روز چهارشنبه بازی کنیم اما بازی های لیگ قهرمانان در اواسط هفته برای ما سخت نیست زیر را استراحت کافی برای این بازی را خواهیم داشت ".

نظرات 2 + ارسال نظر
babak دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 23:13

به امید درخششت تو بایرن

mary سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 07:11

چقدر روحیه ی حساسی داری. ماریو.
حالا تمرکز نداشت یه گل زد، اگه تمرکز داشت شاید هتریک می کرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد