وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تیم منتخب هفته سیزدهم بوندس لیگا از نگاه کیکر

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، نشریه معتبر کیکر تیم منتخب هفته سیزدهم بوندس لیگا را انتخاب کرد. 
 تیم منتخب هفته کیکر را این بازیکنان تشکیل داده اند. اعداد داخل پرانتز تعداد دفعات حضور بازیکن در تیم منتخب هفته است.
از نکات جالب این ترکیب چهارمین حضور اولیور باومن دروازه بان فرایبورگ تیم شانزدهم جدول در ترکیب تیم منتخب هفته است.

دروازه بان: اولیور باومن - فرایبورگ (4)
مدافع راست: کوین گرویسکرویتس - بروسیا دورتموند (3)
مدافع میانی: راگنار کالاوان - آگسبورگ (1)
مدافع میانی: سوکراتیس - بروسیا دورتموند (2)
مدافع چپ: اسکار ونت - مونشن گلادباخ (2)
هافبک دفاعی: فیلیپ لام - بایرن مونیخ (4)
هافبک میانی: میلان بادلژ - هامبورگ (1)
وینگر راست: ماکسیمیلیان بایستر - هامبورگ (1)
هافبک هجومی: حلیل آلتینتوپ - آگسبورگ (1)
وینگر چپ: آرین روبن - بایرن مونیخ (1)
مهاجم: خوزلو - فرانکفورت (1)

نظرات 11 + ارسال نظر
فرزان دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 21:37

نویر هم باید باشه

جلوی دورتموند خیلی خوب بود

کان مقدس دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 22:10

اقای روبری یا امیر حسین یا مدیر عزیز دیگه که چندین کامنت منو به چاپ نرسوندین.
هرچند بودو نبود من به این سایت کوچکترین گزندی نمیزنه اما اگه بناتون به تایید نظرات هست بگین.من با این جو کنار نمیام.همونطور که خدمت امیر حسین گفتم به اندازه کافی تو ایران سرکوب میخوریم دیگه نمیخام اینجاهم حرفام از 1001 صافی رد بشه.


اگه بنا به حفظ همین روند هست مردانگی کنید این کامنت رو بعنوان آخرین کامنت من چاپ کنید بعد شما مدیران به خیر و ما بسلامت.
جواب من رو حتما بدین


چیزی که درستیه پپ رو ثابت میکنه حضور لام که تو پست غیر تخصصیش بازی میکنه در تیم منتخب هفته که برای چهارمین بار اتفاق میفته.که دوستان میگفتن از نکات منفیه پپه.
چیزی که شرمندگیرو برای دوستان به ارمغان میاره حضور دو مدافع دورتموند تو تیم منتخب هفتست .همون مدافع هایی که شماها گفتین باعث باخت دورتموند شدن.



اگه سیستم تایید نظرات پای برجا بود اونایکه خواستن به وب دیگر بایرن ب آدرس bayern3.blogfa.com ویا fcbayern.ir بیان.


منتظر جواب مدیرا هستم.
والسلام.

سلام دوست عزیز
بنای ما آزادبودن نظرات بوده ولی تو این چند روز واقعا فضای نظرات قابل توجیه نبوده،قطعا ما دوست داریم که در خدمت شما و همه ی کاربران باشیم اما در یک فضای دوستانه و صمیمی و اینکه قطعا اگر سیستم نظرات مثل گذشته باشه باور کنید برای ما نیز از هرلحاظ بهتر است اما چه کنیم که مجبور به این کار هستم فلذابنده با کسب اجازه ی از امیرحسین تا اطلاع ثانوی اینکار را انجام میدم
امید

کان مقدس دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 22:39

پس به زعم شما اون بحثا یه فضای غیر قابل توجیه رو بوجود آورده بود؟؟؟؟؟
و اینکه این چند کامنت آخر من دچار مشکل بودن که به چاپ نرسیدن؟؟؟
این سوالارو نمیخاد جواب بدین و خودتونو تو زحمت بندازین.
خوی انسان همینه.به محض پیشرفت و ترقی گاهی وقتا مرتبه قبلی خودمونو فراموش میکنیم و یادمون میره که از کجا به کجا رسیدیم.خود من هم همینطور هستم.
احتمالا از یاد مدیریت نرفته پستهایی که در اوج کار نهایت 4یا 5 کامنت میخوردن.حتما از یاد مدیریت نرفته که زمانی سایتش گمنام بوده و همین آزادی ای که برای ثبت نظر و همین احترامی که به مخاطباش میداد باعث افزایش 5 کامنت برای ی پست به گاها 50 کامنت شده.
پاک کردن نظرات زشت کافی بود و نیازی به این کار نبود.اما همونطور که گفتم کم پیدا میشن کسایکه بخان در اوج قدرت "مرد" باشن و همون رفتار گذشترو داشته باشن.
یادمه زمانیکه سایت فقط 4 بیننده داشت بعد باخت به چلسی "یکی خواهر گومز رو فحش داد.در جوابش ی خانمی گفت که چرا خواهرشو فحش میدین؟ما دخترا چه گناهی کردیم؟برادرشو فحش بدین. "من موندم چرا اون موقع سیستم تایید نظرات رو نزاشتین؟؟؟احتمالا نمیخاستین تعداد بازدید کننده هاتون از 4 نفر به 2 نفر کاهش پیدا کنه؟؟؟درسته؟؟اما الان بالفرض کان مقدس بره.کان مقدس در مقابل خیل عظیم بینندگان این سایت حتی قطره ای مقابل دریا هم نیست پس نیازی به جلب رضایتشم نیست.چون بدون اون نهایتا کامنت های یک پست از 50 به 49 میرسه که باز هم امار بالاییه.پس نظراتیکه توشون به جای واژه"شما"از "تو"استفاده بشه پاک میشن و در نهایت هم سیستم تایید نظرات.
درد و دل زیاده اما نیازی بهش نیست.
اگه مرد باشین این کامنت اخری رو هم ثبت میکنید.


همونطور که گفتم با این جو اصلا کنار نمیام.پس در پایان کلام از همه دوستایکه تو این مدت چند ساله در کنارشون بودم و لحظات شاد و غمگینمونو باهم تقسیم کردیم و درش شریک بودیم نهایت تشکر و قدردانیو دارم.
از بروبچ های یوپی هم که تو این مدت بحث زیاد کردیم باهاشون هم متشکرم چون در نهایت ما بایرنی هستیم و رفیق و این بحثا دال بر دشمن بودنمون به هیچ وجه نبود و فقط برای دفاع از عقایدمون بود.
اگه حرف رکیکی به کسی زده شد بدونه از ته دل نبوده و نیست.
من خاک پای همتون از باستین 31 گرفته تا فرهاد و ... هستم.
ایشالله موفق وموید باشید.
به امید قهرمانیه "بایرن"ی که از 100 سال قبل بوده و تا 100000سال بعد هست


سید علی قره زاده

جناب کان مقدس برای من این وبلاگ به اندازه ی سر سوزنی ارزش نداره که با بالا رفتن تعداد کامنتها خوشحال بشم و با پایین اومدن اونها ناراحت. من این وبلاگ رو به عشق بایرن زدم. الانم خودم رو تو اوج قدرت نمی بینم که بخوام مرد باشم یا نامرد.

امیرحسین

شاهین دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 22:49

کان مقدس لطفا ایمیلتو بزار کارت دارم

khashayar دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 23:14

خدارو شکر ...

mary سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 07:37

من که فکر نکنم آقا امیر حسین همچین اخلاقی داشته باشه، چون هر وقت ازشون سوال میپرسیم، متواضعانه جواب میدند.
شاید اگه باز دوستانه با هم برخورد کنیم ، آقای امیدروبری هم اینقدر سخت نگیره.
کار سختی نیست فقط فحش ندین.

کان مقدس سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 09:17

بهرحال ناموفق بودی جناب امیرحسین تو راضی نگه داشتنه طرفدارات.
همونطور که گفتم چند سال پیش فحش های واضح ناموسی برگشت نمیخورد الان بحث های فوتبالی برگشت میخوره.خیلی دوسدارم بگی چرا.
نمیشه آدم کاریو شروع بکنه و از پیشرفتش تو اون خوشحال نباشه.کماکه بارها و بارها شادیتو از گذشتن امار سایتت از 3 میلیون بازدید کننده نشون دادی.
امیر حسی جان؟ما همو درک نکردیم فداتشم.

خشایار جان درسته بدی هایی داشتم اما سعی میکردم با نوشتن آمار های مختلف زندگینامه ها و سایر اطلاعات فوتبالی به نوعی جبرانش کنم.بهر حال خوش باشین
شاهین جان این ای میل منه عزیزم:
aligharahzadeh1370@yahoo.com
بدرود دوستان

دوست عزیز من نمی دونم دقیقاً مشکل شما با امیر حسین چی هستش ، اما باید قبول کنید که چند وقتی هستش که جو وبلاگ داره متشنج میشه و نظرات پر شده از توهین کاربران به هم دیگه. یکی میگه گواردیولا بهتره اون یکی میگه من غلام حلقه به گوش هاینکس هستم و... آخر سر هم شروع می کنن به بد و بیراه گفتن بهم دیگه ! ( هر چند خود منم اینطوری بودم ، و آخر سر هم یک بنده خدایی به من گفت تو اصلاً بایرنی نیستی !!! اما دیدم که دیگه بحث نکنم بهتره و اگر یادتم باشه به شما هم گفتم کوتاه بیا. )

من و شما طرفدار پپ هستیم و یک عده دیگه هاینکس رو بیشتر قبول دارن. نه ما می تونیم نظر اونا رو عوض کنیم و نه اونا می تونن اینکار رو بکنن. من خودم اصلاً دوست ندارم که نظرات اول تائید بشن و بعد ثبت. ولی معتقدم یک مدت کوتاهی باید این اتفاق بیفته. خودم اولین کسی هستم که از امیر حسین میخوام ثبت نظرات مثل گذشته بشه.

علیرضا سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 12:05

با سلام به همه دوستان
اقای کان مقدس شاید یه عده همچین نظری نداشته باشن ولی به نظر وباور حقیر ما همه دوست و دوست و دوست هستیم عضو یه خانواده بزرگ هستیم حتی بین اعضای یه خانواده هم اختلاف نظر وجود داره . بین زن وشوهر هم همینطور واین اشتباهه محضه که یه نفر بخواد نظرش را به دیگری تحمیل کنه ولی اینادلایل به وجود اومدن این مشکل نیست که مدیر محترم سایت تصمیم گرفته نظرات را پس از تایید ثبت کنه .در واقع شما خیلی زود از کوره در رفتی وفوشهای رکیکی به کاربران دادی .ولی خوشحالم که خودت متوجه شدی و من شخصا دوست ندارم که چه شما چه هر کس دیگه ای این خانواده بزرگ را ترک کنه . ما همه هدفمون قهرمانی بایرن فقط یه کوچولو توی علاقه مندیهامون تفاوت هست .شخصا ازادی بیان بیشتر از نون شب برام ارزش داره ولی اینو باید بدونیم بر اساس ظرفیت خودمون با هامون برخورد میشه وبه عنوان یه کاربر وعضو از مدیریت محترم سایت تقاضا دارم برای سایت محدویت قائل نشن.به امید افزایش روز افزون طرفداران بایرن .امید است که قبول افتد ودر نظر اید .کوچیک همتونم چه مخالف چه موافق

کان مقدس سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 12:56

دوستان میدونید که جامد بودن و به نوعی قبول هرچی که بهمون القا میشه اخلاق هایی نیست که یه انسان داشته باشه.در واقع همین ها دلایل بحث ما بوده.
اینکه میگن فضای سایت متشنجه اصلا قابل قبول نیست.فضای بحث بودش که البته قبول دارم یکم از حالت دوستانه خارج شدش اما در عین بحث کردن ته دل هممون موفقیت بایرن بود که داشت بهش فکر میشد.
اینکه میگین من از کوره در میرم کاملا قبولش دارم چون طبق نامه ی دکتر اعصاب آدم تا حدودی عصبی ای هستم.و بارها توی زندگیم از رو عصبانیت کاری کردم که تا الانشم پشیمونم.اما در جای جاش سعی میکنم جبران کنم.بعد برد چلسی خودم کامنت دادم که باشد که این برد اختلافات یوپ و پپ رو به اتمام برسونه اما نشد.و اصلا قصد عوض کردن نظرات رو نداشتم بلکه اگاه کردن بود هدفم با استناد به آمار که مثلا پپ چیکار کرده و ... .در واقع تعصب گاهی اوقات باعث میشه آدم خودشو به خاب بزنه.چه بسا بحث هایی بود که کاملا حق با شماها بود اما من از روی لج قبول نمیکردم و بالعکسش.
تعصب ما روی بایرن و یوپ و پپ هم باعث این بحث ها بود اما در نظر داشته باشین که اگه هرکدوممون تو این بحث ها موفق میشد در نهایت درواقع برتری بایرنو داشتیم ثابت میکردیم.اگه پپ بهتر بود الان ماله بایرنه و اگه یوپ بهتر بود پارسال مال بایرن بود.
و در کل بایرن و بایرن و بایرن بحث ماها بودش.
اینکه نظراتمون بخاد تایید بشه باید قبول کنیم کار پسندیده ای نیست.امروز از6 صبح که سرکارورزی بودم کامنتی دادم که نیم ساعت بعد تایید شد(شایدم بیشتر)چون کسی اونموقع بیدار نیست که بخونه و تایید کنه.این از مشکلات این سیستم هستش.
اینکه گفتم در این صورت کامنت نمیدم اصن بحث منت گذاشتن نبود چون عددی نیستم در مقابل بایرن و هواداراش.اما اونیکه ادعا میکنه این وبو ب عشق بایرن تاسیس کرده باید بدونه که همون بایرن پیراهن شماره 12 شو به عشق و احترام ب هوادارا بایگانی کرده.هواداره که روح رو به تیم چه بایرن چه تیم دسته سومی میدمه.و در این وبم همینطوره.همونطور که گفتم دقیقا فحش رکیک تایپ میشد واضحا تایپ میشد اما برگشت نمیخورد اما الان!!!!!!!!!!!!!!!!شما بگین ب چ علته.
تازه یادتون افتاده که جو باید کنترل شه یا .... .
این کامنتم در جواب بزرگانی که لطف کردن و جواب دادن بم نوشتم چون بی ادبی بود جواب ندم.اما تا قضیه همینجوری باشه من جو رو متشنج نمیکنم تا مدیران آسوده باشن.
علیرضا جان نگین بر اساس ظرفیتمون باهامون بر خورد میشه.ما ایرانیها طوری منزوی بار اومدیم که همین بدبختیا تو همین سایت روهم حقمون میدونیم.ظرفیت ما واقعا اینه که نظرمون تایید بشه؟؟؟؟واقعا اینقدر بی ظرفیتیم؟؟؟؟
من امیرحسین رو چون مدیر ارشد این سایته مورد خطاب قرار میدم
بدرود

mary سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 15:50

به به عجب نظری، چه عجب شما مخالفان خودتون رو دوست خطاب کردین.

شاهین سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 22:47

کان مقدس ایمیلتو چک کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد