وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اکیپ: تمدید زمان رای گیری به ضرر ریبری است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، درحالی که مهلت شرکت در رای گیری برای انتخاب برنده توپ طلای سال 2013جمعه دو هفته پیش و بعد از برگزاری بازی رفت پلی اف اروپا به پایان رسیده بود، مسئولان فیفا سه شنبه شب و بعد از برگزاری بازی برگشت پلی آف، به طرز بی سابقه ای اعلام کردند که مهلت شرکت دراین رای گیری تمدید شده و کسانی که رای شان را نداده اند می توانند تا 29 نوامبر (5روز دیگر) رای داده و سایرین نیز می توانند با تجدید نظر در آرایشان به اصلاح رای ها بپردازند.

دراین میان روزنامه اکیپ در گزارشی به این نکته اشاره کرده که تمدید مهلت رای گیری ممکن است به فرانک ریبری ستاره فرانسوی باشگاه بایرن مونیخ که تا قبل از این شانس اول کسب این جایزه بود لطمه زده و با توجه به نمایش خیره کننده رونالدو در بازی برگشت پلی آف جام جهانی مقابل سوئد، برخی ها ناگهان رایشان را به نفع کریس تغییر دهند.

تیتر اصلی روزنامه ورزشی اکیپ درروز جمعه این بود:« تهدید برای توپ طلای ریبری» که این روزنامه در گزارشش با اشاره به عملکرد خوب رونالدوی 28 ساله در بازیهای پلی اف جام جهانی، نگرانی اش را از دور شدن ریبری از توپ طلا ابراز کرده. دراین گزارش به این نکته اشاره شده که ریبری 30 ساله ،به لطف کسب جایزه بهترین بازیکن سال یوفا و قهرمانی در بوندس لیگا، جام حذفی آلمان و لیگ قهرمانان اروپا شانس وبخت اول کسب توپ طلای امسال بود که کریستیانو رونالدو را به عنوان رقیب اصلی اش دراین مسیر می دید که با وجود زدن 66 گل در طول سال جاری، نتوانسته جام خاصی کسب کند. اما حالا سران فیفا تصمیم گرفته اند تا پانزده روز دیگر به داوران، سرمربیان، کاپیتان های تیم های ملی و روزنامه نگاران منتخب فرصت بدهند تا در آرایشان تجدید نظر کنندوهمین امر می تواند درصد آرا را تغییر دهد.

اکیپ معتقد است که این ماجرا می تواند به ضرر ریبری تمام شود، چرا که رونالدو اخیرا در شرایط ورزشی خوبی است و در دو بازی رفت و برگشت تیمش در پلی اف جام جهانی مقابل سوئد 4 گل زده است. سران فیفا اعلام کرده اند که وقتی این تصمیم را گرفته اند که هنوز بازیهای دور برگشت برگزار پلی آف برگزار نشده وصعود هیچ یک از دو تیم فرانسه وپرتغال به جام جهانی قطعی نشده بود.

دراین میان ژروم والک، یکی از مدیران فیفا اتهام دستکاری در آرا را رد کرده و گفته:«فیفا هیچ اولویت و ارجحیتی برای برنده توپ طلا ندارد.» از سال 2010 به بعد جایزه توپ طلاکه از سوی فرانس فوتبال اهدا می شد با جایزه بهترین بازیکن سال فیفا درهم آمیخته و تحت عنوان توپ طلای فیفا به برترین بازیکن سال دنیا تعلق می یابد. دراین میان ژان پیر برنه، مدیر برنامه های ریبری بعید می داند که تمدید زمان شرکت دررای گیری تاثیرخاصی در برنده جایزه داشته باشد:« هیئت داوران متشکل از متخصصانی است که تنها 15 روز اخیر را مدنظر ندارند و  تمام فصل را زیر نظر می گیرند.» از سوی دیگر فرانس بکن باوئر، رئیس افتخاری بایرن مونیخ وماتیاس سامر مدیرورزشی بایرن نیز معتقدند که با وجود این تمدید زمان رای گیری، جایزه توپ طلای امسال از آن ریبری خواهد بود.

فیفا در روز 9 دسامبر نام سه نامزد نهایی توپ طلا را اعلام خواهدکرد واین جایزه روز 13 ژانویه سال 2014 درسالن زوریخ اهدا می شود.

تمام کشورهای عضو فیفا 3 نماینده برای رای دادن دارند: سرمربی تیم ملی ، کاپیتان و یک خبرنگار منتخب.هر فرد 3 رای می دهد، رای اول 5 امتیازی است، رای دوم 3 امتیازی و رای سوم یک امتیازی.

روزنامه اکیپ دربخش پایانی گزارش خود یادآوری کرده که لیونل مسی، دارنده 4 توپ طلای اخیر دنیای فوتبال امسال از شانس کمتری برخوردار است.چون مصدوم بوده و گلهای کمتری زده و او رانیز قربانی دیگر تمدید مهلت شرکت در رای گیری توپ طلا عنوان کرده است.

نظرات 8 + ارسال نظر
ماریو گومز یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 15:17

نویر و لام خدایی از مسی و رونالدو بهترن . مسی و رونالدو اصلا نباید جزوه 3 نامزد باشن در غیر این صورت همش پارتی بازیه

bastian31 یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 15:40

این گزارش چندتا نقص داشت اولا که امسال برای اولین بارپنج نامزدنام میبرند و بعضی داوران هم میتونند شرکت کنند
لعنت به هرچی سیاست بازی معلومه که ریبری برنده شده ورونالدو دوم ومیخواهن ریبری برنده نشه نامردها
اخه چقدر بی عدالتی

r7 یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 15:40

متاسفانه این جور که معلومه رونالدو شانس بردن توپ طلاش بیشتراز ریبریه

omidrobery یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 19:06 http://bayern.blogsky.com

باسلام خدمت هواداران عزیز و پوزش به دلیل نظرات ناهنجار اخیر به اطلاع میرسد از این پس کلیه نظرات توهین آمیز حذف میگردد
خواهشمند است نظرات خود را بدون هیچگونه توهین و فحاشی ودر قالبی شایسته منتشر کنید
باتشکر

babak یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 21:14

منکه برام فرقی نمیکنه که ریبری بهترین بشه یا رونالدو البته درغ هم نگم دوست دارمئ فرانک ببره ولی همه میرن وتنها چیزی که میمونه تیم بایرنه پس زنده باد بایرن و بایرنی


عشقم توماس مولر و تیاگو الکانترا

فرهاد یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 21:23

توان و قدرت یک مربی از جام هایی است که اون گرفته. با اینکه مورینیو فوتبال دفاعی و اتوبوسی بازی میکنه و خیلی ها بدشون میاد اما دلیل شهرتش جامهایی است که گرفته . پپ 4سال 15 جام اگه باهمین روند پیش بره از مرز 50 جام میگذره.

r7 یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 23:09

آقا فرهاد خیالت راحت تا چند سال آینده پپ گواردیولا به عنوان بهترین مربی تاریخ شناخته میشه شک ندارم و خیلی خوشحالم که چنین مربی ای رو داریم

babak یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 23:20

متون گرم اینجور ازهم حمایت کنید ما همه بایرنی هستیم چرا دعوا البته شما رو نمیگم
به در میگم تا دیوار بشنوه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد