وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بروسیا دورتموند 0 - 3 بایرن مونیخ؛ طوفان سرخ باواریا در وستفالن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ در هفته سیزدهم بوندسلیگا در یک بازی برتر با سه گل تیم فوتبال بروسیا دورتموند را در ورزشگاه خانگی اش در هم کوبید.

گوتزه در دقیقه 66، روبن 85 و مولر 87 برای بایرن گلزنی کردند تا دورتموند شکستی سنگین را در ورزشگاه خانگی خود تجربه کند.

بایرن با این برد 35 امتیازی شد و فاصله خود با دورتموند را به 7 امتیاز افزایش داد.

نظرات 54 + ارسال نظر
mostafa 1378 شنبه 2 آذر 1392 ساعت 22:55

اقتدار خودمون رو به تمام دنیا نشون دادیم.

نوید شنبه 2 آذر 1392 ساعت 22:59

از خوشحالی تو پوست خودم نمی گنجم آفرین گوتزه قیافه ی درتموندی ها جالب بود خشکشون زده بود بعد گل گوتزه گل روبن حرف نداشت مولر هم زهر خودش رو ریخت اگه ریبری بود شاید تا 6تا گل میزدیم جاش خالی بود

alireza شنبه 2 آذر 1392 ساعت 23:00

بایرن چیکارش می کنه ................سوراخ سوراخش میکنه
قبل گل گوتسه دائما می گفتم خداکنه گوتسه گل بزنه
ولی خوار و مادر این شبکه سه و کلا صدا و سیما صلوات تخم سگا خوب میدونید قرار بازی ایران رو نشون بدید خوب بازی بایرن و شبکه ورزش نشون بده آخه بازی چٍلها و ساکهمتون دیدن داره آخه ...ها

علیرضا شنبه 2 آذر 1392 ساعت 23:00

دمشون گرم بخدا نابود کردیم درتموند رو یه دقیقه لام رفت پست واقعیش بازی کرد ما کله بازی رو گرفتیم

بایرن 5 ستاره شنبه 2 آذر 1392 ساعت 23:01

سلام و هزاران تبریک
عالی بودیم و بی نقص.از نویر بگیر که فوق العاده با رفلکس بالا واکنش نشون میداد تا مارتینز که وسط زمینو مال خودمون کرده بود فلیپ لام که تو هر دو پست بی نقص بود روبن عالی جای ریبری رو پر کرده بود مولر تو نقش روبن بی نقص بود و گوتزه تو کمترین زمان بهترینشو نشون داد
از همه بهتر دانش بازی به سبک گواردیولا با پاسکاریای بی نقص و بهترین تعویض ها
آقاااااااااااااااااااااااااااااا در کل بی رقیبیم.ممنون بچه هاااااااااااااااااااااااااا

Pejman شنبه 2 آذر 1392 ساعت 23:04

فکر نمیکردم که ببریم، درواقع به فکر یه مساوی بودم اما به برد هم امید داشتم!
یادمون نره که این خط دفاع اصلی دورتموند نبود!
البته انتظار نداشتم که طرفداران دورتموند اینقدر آروم با گوتزه کنار بیان!
عااااااااااااااااااااااالی بود!!!
واقعا خوشحال شدم!!!
اما این آخرین بازی فصل نیست و باید بقیه راه رو نگاه کنیم، چون دورتموند قویتر برمیگرده، ریال و بارسا و چلسی و منچستر سیتی رو در پیشرو داریم...
باید هوشیارانه و منطقی به جلو بتازیم...
نباید با این برد به خواب بریم...چون درسته که برد خیلی مهم و حیثیتی بود ولی از نظر منطقی، فقط سه همتیاز در بوندسلیگا برامون داشت و توی بقیه رقابت ها تاثیری نداره!!!
این برد رو به همه طرفداران سوپر بایرن ، صمیمانه تبریک میگم!!! و امیدوارم که این فصل هم دوباره جام هارو درو کنیم!

Mohammad_13 شنبه 2 آذر 1392 ساعت 23:07

Shit BVB Shit BVB - Hey Hey

واقعاً قهوه ای شون کردیم... تیاگو نشون داد که خریدش بی مورد نبود. اونم تو اولین بازی بعد از بازگشت از مصدومیت عالی کار کرد...

زنده باد بایرن مونیخ ، زنده باد پپ گواردیولا... مرخصی من حیف و میل نشد. دمشون گرم.

سجـــآد همیشه بایرنی شنبه 2 آذر 1392 ساعت 23:14

خــــــــدااااااااارو شکـــــــر....تبریــــک بـــ همگــــــــــی(((((((((((((((((()))))))))))))))))
راااااااااضی ام از روبن........دمش گرم....همینطور نـــویر ک عالی بوووووووود...
نیس بهتـــــــــر از خودمـــــــــووووووووووووون بـــ مووووووووووووولا

بهراد شنبه 2 آذر 1392 ساعت 23:16

بایرن خیلی روان بازی میکرد و خیلی خوب دفاع میکرد (البته بجز دوتا صحنه)، آفرین. در بعضی مواقع که فرصت حمله خوبی داریم متاسفانه ریسک نمی کنن و زیاد با عقب بازی می کنن اما سر فرصت گلشون رو میزنن، بایرن پارسال هجومی تر بازی می کرد اما به هر حال تا الان نتیجه گرفتیم. تیاگو و گوتزه و مارتینز خیلی خوب بودن. بایرن تو این لیگ داره حروم میشه. بریم برای قهرمانی تو اروپا.

ARTZ شنبه 2 آذر 1392 ساعت 23:17

تبریک تیاگو عالی بود و فکر کنم تیاگو بود که بازی رو عوض کرد با پاس عالیش به روبن و گتزه با روبن خیلی هماهنگ بود الابا هم نشون داد بهترینه

H.H شنبه 2 آذر 1392 ساعت 23:21

تبریک به همه
نگران دورتمند تو لیگ قهرمانان شدم با این دفاع جلو ناپولی شانسی نداره و شاید آلمان یکی از نمایندگانشو از دست بده
از وقتی گوتزه و تیاگو به زمین اومدن بایرن واقعی خودشو نشون داد و البته تغییر پست مارتینز که باعث افزایش
سرعت خط میانی شد
نباید از بازی خوب نویر , لام , دانته , روبن , گوتزه و تیاگو و کروس گذشت
بازم تبریک
بابت برد بایرن و البته قهرمانی فوتبال ساحلی که شب بیاد ماندنی برامون ساختن

ماریو گومز شنبه 2 آذر 1392 ساعت 23:28

چهره برتر این هفته کی رو میزارین ؟؟؟ نویر ؟ مولر یا گوتزه ؟

ali hq7 شنبه 2 آذر 1392 ساعت 23:29

اگه دو تا سیو فوق العاده نویر نبود شاید نتیجه یچی دیگه بود
واقا استثناییه این بشر
دم همشوووووووووون گرم
حاااااااااااال کردم اساسی

محسن شنبه 2 آذر 1392 ساعت 23:29

ما برج میلاد بودیم ..بچه های بایرن بودن..خیلی حال داد...فقط بایرن ..

ماریو گومز شنبه 2 آذر 1392 ساعت 23:35

برج میلاد بلیط ورودیش چنده ؟

فرانتس جان شنبه 2 آذر 1392 ساعت 23:38 http://ardekani.blogfa.com

تبریک به همه باواریایی ها
دانته بی نقص بود - کاملا بی نقص
گواردیولا نشون داد که مقایسه یورگن کلوپ باهاش حرامه! :-) پپ عالی بازی رو آنالیز کرد. تعویضاش توی زمان مناسب و هر 3 تعویضشم مثمر ثمر بود. بیرون بردن ماندژوکیچ بهترین تصمیمی بود که گرفت و بعدش آوردن تیاگو. تیاگو در اولین بازی بعد از مصدومیتش جز ی پاس اشتباه عالی بود و نشون داد واقعا ارزش پولی رو که واسش دادن داره
تونی کروس و خاوی مارتینز وسط رو کاملا مهار کرده بودن و مدیریتشون عالی بود
نویر باز هم کلین شیت کرد و نشون داد که کلین شیت واسش ی کار عادیه
رافینیا زیر نظر پپ واقعا رشد کرده و تاثیرگذار بازی می کنه. آلابا که مثه همیشه عالی بود و بقیه هم همینطور

نشون دادیم Mia San Mia یعنی چی.
دورتموند هم رفت سوم جدول

نوید شنبه 2 آذر 1392 ساعت 23:38

لعنت به روح پدر سگ شبکه سه شبکه ورزش هم که گیر به رعال و بارسا باید مدیر شبکه ورزش تو حسرت قهرمانی این دو تا تیم لعنتی بمونه گور پدر چلسی و وستهم لعنت به همشون همش هم تقصیر این دفاع فوتبال ساحلی بود با اون پاسش. ایران داشت میبرد اما اون باعث شد که نصف بازی رو نبینیم لعنت به روسیه لعنت به امارات درووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود به بایرن

محسن شنبه 2 آذر 1392 ساعت 23:44

5 تومن ولی از ما بلیت نگرفتن

فرانتس جان شنبه 2 آذر 1392 ساعت 23:50 http://ardekani.blogfa.com

آمار بازی در عکس زیر
قرمز نمایانگر تیم بایرنه


http://oi44.tinypic.com/2u5arnr.jpg

ترکیب کامل بازی

http://cubeupload.com/im/0qRotT.jpg

عابد شنبه 2 آذر 1392 ساعت 23:52

سلام،من طرفدار بارسام،بازی بایرنو دیدم،اولا عالی بود ثانیا بهترین مربی دنیا یعنی پپ رو در اختیار دارین،خوشبحالتون

only bayern یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 00:05

سلام به همه
دم همه بچه ها گرم.مخصوصا نویر جان.مثل بازی فینال لیگ قهرمانان عالی بود.لام هم فوق العاده بود و در کل همه خوب بودن.اما من برعکس بقیه دوستان زیاد خوشم نمیومد که گلهایه بیشتری بزنیم چون تاثیرش رو دورتموند واسه بازی بعدی تو جام باشگاه ها زیاد میشد.دورتموند باید حتما بازی هایه بعدیش رو تو اروپا ببره براشون آرزویه موفقیت میکنم

khalil babakr یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 00:06

واقعا لزت بازی یعنی فقط بایرن کبیر خیلی باحال بودتاکتیک تکنیک ماریو مولر نویر pepباهوش ازت متشکریم

محمد جواد یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 00:50

تبریک.همه عالی بودن.
حال کردم اساسی از حرکات و مخصوصا شیرجه نویر
عشقه نویر

R7 یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 00:50

تعویضهای پپ عالی بود ریتم بایرن بیست بود

فاطمه یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 01:10

تبریییک
عالی بود...حرف نداشت.
نویر که قربونش برم ماهه،شاهکار کرد.
خیلی برد شیرینی بود بدجور چسبید.

فرهاد آلمانی یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 02:11

من طرفدار پر و پا قرص بایرن .ولی فکر کنم بو ندسلیگا دیگه جذابیت نداشته باشه.چون بایرن قهرمانه اونم با اختلاف

amir MULLER یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 07:19

رسما ترکوندیمشون ..

ka-z یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 08:48

با سلام و عرض تبریک بخاطر برد شیرین بایرن، بازی دلچسبی بود و همه عالی بودند از دروازه بان بگیر تا نوک حمله. بازیکنان تعویضی هم بسیار خوب کار کردند. اما این نکته را باید بگم که علی رغم اینکه احترام زیادی برای دورتموند و یورگن کلوپ قائلم اما حسابی در وست فالن سوسک شدن.
زنده باد "بایرن" و "بایرنی"

مرتضی یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 08:51

لعنت به شبکه 3. لعنت به فوتبال ساحلی مزخرف. آخه اینم بازیه؟ لعنت به مزدک و اون مرتیکه دیگه. اعصابمو داغون کردن کثافتا.

کان مقدس یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 09:00

عرض سلام دارم خدمت 2 گروه از مخاطبان سایت:
1-گروه اول اون هوادارای واقعی که چه موقع برد 1-0 و چه موقع شکست 4-2 مثل شیر پشت بایرن موندنو الان حتما به خودشون میبالن که خیلی زود مثل آدمای سست عنصر از تیمشون ناامید نشدن.
2-گروه دوم اونایی که مثال یک کبک و طوی عمل میکردن.کبک برا اینکه سرشون زیر برف بود و مثلا کسب 6برد 1-0 در 6 مسابقرو دوستنداشتن بلکه کسب 4 برد5-0در 6 مسابقه و 2 شکست براشون جالبتر بود.کسایکه زهر کردن از اول فصل بردها و رکوردشکنیامونو به ما.طوطی هم از اون بابت که مثال طوطی فقط میگفتن با پ هیچی نمیشیم.وای اگه ب تیمای قوی بخوریم.یوپ بهتره.و....
الان گروه دوم از روی شرم مطمئنم به این سایت کم میان چون کاملا آبروشون رفته.چون نمیدونستن که فوتبال 90 دقیقه و ی فصل 38 بازی هست.احتمالا میرن میگردن طرفدار ی تیم دیگه میشن چون واقعا بی تعصب و بی رگ بودن.
امیدوارم در صورت شکست خوردن بایرن در بازی های بعدی باز نگین که فلانه.پپ دورتموندیو. برد که یوپ عزیزتون 2 سال جلوش زانو زد.
تیاگو رو دیدین؟گوتزرو چی؟حالا کجان اون کاسه های داغتر از آش که میگفتن اینا ب درد بایرن نمیخورن و .... .واقعا بیشتر از دورتموندی ها اون دسته از هوادارای بی منطق بایرن دیشب جوابشونو گرفتن.تا دیگه بیجا کنن به هوینس و انتخابش که پپ عزیز باشه گیر بدن.
والسلام

bastian31 یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 09:17

بابا چی میگید وستفالن برای گوتزه جهنم کردند هر80هزارنفر سوت میزدند شبکه سه صدای تماشگرا را کم کرده بود ولی سه بازی را خریده بود وجلوتر دبی نشون میداد
دوباره این7تایی ها صداشون در اومد،خدا بخواد دورتمندم 7تاییتون میکنه
قشنگترین صحنه بازی هم که نویر رقم زد فوق العاده بود

reza d یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 09:24

به احترام بایرن همه کف بزنن- درودبرالی کان کبیر

فریبرز یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 09:28

با سلام خدمت همه هوادارای عزیزم. بچه ها تبریک و باز هم مثل همیشه تبریک میگم به همتون. چند تا نکته هست که میخوام بگم اولا حرف کان مقدس رو اصلا و ابدا قبول ندارم چون بایرن از این طرفدارا نداره و همه هوادارا از ته قلب بایرن رو دوست دارن و قول میدم همون دسته دوم به قول شما هم قلبشون واسه بایرن میزنه و الان دیگه به پپ ایمان آوردن. راستی نمیخوام توهینی به پپ بکنم چون قلبا دوستش دارم ولی این حرف آخه چیه که میزنی میگی یوپ پیش دورتموند زانو زد؟؟؟؟؟؟ واقعا که حالا معلومه خودتم همراه با گواردیولا هوادار بایرن شدی. کاری به این کارا ندارم چون برای هوادارای بایرن هم پپ مهمه هم یوپ و اصلا و ابدا این دو مربی رو با هم مقایسه نمیکنن. فقط اینکه یوپ پارسال مارو خیلی خوشحال کرد و امسال هم پپ داره این کار رو میکنه پس دلیلی نداره این بحث ها رو راه بندازیم. ثانیا با تمام احترامی که واسه نظرات همه شما قائل هستم و با تمام احترام به پپ عزیزم اصلا نیمه اول خوب نبودیم و میتونم بگم اگه نویر نبود شاید نیمه اول یک به صفر بازی رو میباختیم ولی خوشبختانه نویر مثل همیشه فوق العاده بود. در ضمن مثل همیشه ترکیب از نظر بعضی از هوادارا ایراد داشت البته نظر اصلی نظر خود پپ هستش. ولی میتونست لام جای خودش بازی کنه و از همون اول تیاگو بیاد تو زمین و روبن هم جای خودش بازی کنه و مولر وسط و گوتزه جای ریبری چون تواناییش رو داشت و باز هم البته به نظر سرمربی دخالت نمیشه کرد ولی روبن پا چپ سخت میتونست تو اون سمت بازی کنه اینو همه فهمیدن چون خاصیت روبن ضربه با پای چپه و اون حرکتای خاص. ولی از حق نباید گذشت که نیمه دوم فوق العاده بودیم. من هم داشتم با یه هوادار بارسا بازی رو میدیدم و اون گفت شما شانس اول قهرمانی تو آلمان و اروپا هستین و گفت رقیبتون فقط بارساست و منم بهش گفتم فعلا تیم بعدی.... نیمه دوم فوق العاده بودیم حرف نداشتیم همه بازیکنارو عرض میکنم و از وقتی که لام سر جای خودش رفت و گوتزه به جای ماندزوکیچ به بازی اومد و تیاگو هم به بازی اومد خیلی خیلی خوب شدیم. تیاگو خیلی عالی بود و همین طور گوتزه و روبن. برعکس مولر در حد همیشه خودش نبود و ماندزوکیچ هم که مهاجم خیلی خوبی واسه بایرن نیست مثلا همون نیمه اول پاس عالی روبن که واسش ساخته و پرداخته شده بود رو اگه هر کسی بود به خدا گل میکرد نمیدونم چرا دیر پاشو انداخت که توپ رو گل کنه و اگه لواندوفسکی یا هر مهاجمی بود اون توپ گل میشد. با خریدن لواندوفسکی در ژانویه از دورتموند دیگه تقریبا عالی میشیم و با برگشتن شواینی و ریبری دیگه میشیم غول آخر. الان که دارم پیش خودم هم تصور میکنم به این تیم دیشب (نیمه دوم) شواینی و ریبری رو اضافه کنی کی میخواد بایرن رو ببره؟؟؟؟؟ بچه ها در آخر اینکه خواهش میکنم فقط از این برد خوشحال باشید و پپ و یوپ رو با هم مقایسه نکنید یادتون باشه که هوادار واقعی هم یوپ واسش مهمه هم پپ. ممنون از همتون که واقعا گلید

فریبرز یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 09:40

بچه راستی الان فاصله امتیاز با دورتموند شد 7 امتیاز و با بایرلورکوزن شد 4 و تازه اونها تو هفته آخر هم با هم بازی دارن و امکان داره فاصله اختلاف باز هم با دورتموند بیشتر بشه و یا اگه دورتموند لورکوزن رو ببره فاصله امتیاز کلا با تیم دوم بشه 7 امتیاز در پایان نیم فصل اول

'Bas' یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 10:08

من خوابگاهم :( تی وی نداریم ببینم :( اینترنتم که ...... :(

کان مقدس یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 11:21

آقای فریبرز حرفی نزن که به منطق و انسانیتت شک بشه.
عزیز دلم شما که ادعات میشه اگه عضو این سایت بودی کامنتای منو حتی قبل باخت به چلسی تو فینال و قبلتر از ان تو وب اصلیه بایرن با همین نام ونام کان کبیر میدی.
چرند نگو.
اتفاقا گروه دوم کاملا حزب بادن.
تو بازی با ی تیمی که یادم نمیاد اسمش تو همین فصل نیمه اول 1 گل خوردیم تو همین وب پپ رو ترکوندن از بس بدوبیراه گفتن.بعد که نیمه دوم با تعویضای پپ 3-1 برردیم همونا گفتن پپ عجب مربی ایه.
ببین یوپ فصل اول که جلو دورتموند کاملا تحقیر شد و فصل دوم 2 تساوی آورد.منظورم از زانو همین بود چون بردن که چه عرض کنم تساوی گرفتن از دورتموند تو وستفالن ارزوتون بود.
من فکر میکنم چون خودت از اون آفتابگردونایی بودی که نون ب نرخ روز میخوردی و با شکستا پپ رو میکوبیدی از کامنت من ناراحت شدی.
والا کم نبودن کسایکه چپوراست گفتن یوپ بهتره و حتی تو بایرن چت فحش ناموس برا من نوشتن.
کورشن کسایکه نمیتونن قدرت بایرنو با پپ ببینن.
آخ که خیلی خوشحالم که گروه دوم خورد شدن

mahmood یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 12:17

دوستان بیاید اختلافات بیخودیرا کناربزاریم0وبه عشق بایرن والمان وپیروزیهای غرورانگیزشان شادی وبرای هم تبریک عرض نماییم 0من که خدایی فوتبال المان وورزشش که هیچ ازهمه چیزالمان خوشم میایدوتعصب خاصی دارم مثل خوردوهای المانی بنزوبی ام وایودی واپل وغیره 0هرکه موافقه خواهش میکنم جواب مراحتما بده 0چون من تازه تو وبلاگ امدم ولی خیلی وقته سایت رادنبال می کنم وازاین نظربه سایتمان افتخار میکنم 0من همه سایتها رفتم ولی بدون تعصب سایت بایرن یه چیز دیگه است 0دست دستندرکاران درد نکنه 0من که حاضرم دستشونوماچ کنم 0یکی نسبت به عرایضم جمله ای جواب منو بده ممنون میشم

سیاوش یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 12:35

:)) عجب ! باز این عادت گه ِ فدایی و عربده کش دیگری شدن ... سیاهی لشکر و جان فدا و برده ی دیگری شدن ... فک می کردم فقط مال این فضای فوتبال کثیف ایران ما و مخصوص امثال پروین و قلعه نویی باشه که نوچه و فدایی دارن و ... نگو تو ذات و خون ِ ماست که از بس که تحقیر شدیم از طریق همذات پنداری با دیگران کسب هویت کنیم و اینطور متعصبانه از یکی دفاع و به دیگری حمله کنیم ! فاک به این فرهنگ نداشته ی ما !!!!
و نمی فهمم علاقه داشتن به کسی یا به تیمی یا به چیزی چه ربطی داره به نفرت داشتن از دیگری و گیر دادن به دیگران و دسته بندی کردن شون و فرت و فرت و به همین سادگی و آسونی همه رو دسته بندی کردن و عین اب خوردن قضاوت کردن و .... ای فاک به این فرهنگ بیمار و علیل ما ...
بگذریم . چندی پیش سرکی به کامنت ها کشیده بودم و همچین دعوای حال بهم زنی رو دیده بودم و متنی نوشتم که هرچه زدم نیومد تو سایت . هنوزم نمی دونم این میره یا نه . ایمیل کردم به یکی از مدیران سایت که به تشخیص خودشون نذاشتن تو بحث ها . مهم هم نیست . این داستان تو این وضع بیمار جامعه ی ما که همه سرشارن از کمپلکس های عصبی و عقده و کینه و نفرت چیز عجیبی نیست و حالا حالاها گریبان گیرمون خواهد بود . بگذریم . اگر نیاز بود به طور مشروح و واضح تری موضوع و این درد رو باز می کنم !
و اما در مورد بازی . راستش نیمه اول رو ندیدم . فقط اینکه واقعیت اینه که ناراحتم . ناراحتم از قدرت یک جانبه و بلامنازع بایرن . از قدرت و تبعاتی که پول و میل و انگیزه ی سود آوری به همراه میاره . اگر کسی طرفدار فوتبال آلمان باشه باید نگران باشه نه اینقدر کودکانه و سطحی خوشحال . این تفاوت عظیمی که داره بین بایرن و بقیه ایجاد میشه هرگز به نفع فوتبال آلمان نیست و اصلاً دیدن فوتبال رو از مزه و هیجان میندازه . کاش فدراسیون فوتبال شون فکری به حال بقیه تیم ها بکنه و این اوضاع که قطعاً می دونن و می کنن ! بعلاوه اینکه اصلاً اون نگاه و حال کلوپ رو دوس نداشتم . این مرد مغرور وحشی مهار نشدنی با اون شاهکارش در این تیم رو ... واقعیت اینه که بعد از 32 سال زندگی و شاید حداقل 25 سال دیدن فوتبال و دنبال کردن بایرن و آلمان از این نسخه ی لوکس و تر و تمیز و پولدار بایرن یه جوریم میشه ته دلم نمی شینه . امیدوارم جا پای رئال نذاره و تبدیل به بنگاه خرید و فروش بازیکنا و افزایش قدرت سهام و درآمدزایی نشه . که فکر می کنم با حضور بکن بائر و بقیه ی مدیران باهوش و کارکشته ی این تیم نمیشه . یه نقد دیگه هم دارم که باشه در فرصت دیگری میگم . حول اینکه طعم خاص فوتبال کشورها متأثر از این خرید و فروش بازیکنان و مربیان بین المللی از بین رفته و نه اینکه الزاماً بد باشه بلکه به طور سلیقه ای مورد پسندم نیست ...

bastian31 یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 12:42

دیشب نویرم هو میکردند بخاطر حضورش در شالکه
دوباره صدای این بشر در اومد،بابامگه تو مریضی یک روز دعوا و بحث نکنی روزت شب نمیشه ،حتما خودتو به یک دکتر نشون بده جانم
دیشب گوتزه قبل ازاینکه به رختکن بایرن بیاد رفته بود رختکن دورتمند وباکلوپ بقیه حرف زده بود،و اخرم پیراهن دوست صمیمیش رویس را برداشت برای یادگار،این حرف جدی میزنم هربار که این کارا رااز المانیها میبینم بیشتر شیفتشون میشم
حزب باد عجب حرفی ،من اینقدر عاشق المانم که دورتمند بخاطرتحقیرکردن خاریجیها در اروپا یک دشمن حساب نمیکنم وتیم دومم دورتمند هست
من از پپ متنفرم و خواهم ماند این اعتقادوتعصب منه و با بقیه کاری ندارم ،من عاشق کان وبالاک بودم بخاطر غیرت وتعصبشون ولی الان عاشق اشتایگرم ،البته کان وبالاک هم قدر اشتایگر دوس دارم ولی به جرات میگم که تعصب وغیرت اشتایگربیشتراست ،فصل2007.2008که30میلیون یورو الان معادل60میلیون ،بایرن این رقم رابرای خریداشتایگرقراردادکه میلان قبول کرد که حتی بیشتربدهد وبایرن دیگه گفت اصلافروشی نیست
تو از حرفات معلومه ادم عقده ای هستی برو جای دیگه عقداهات راخالی کن ،هرکی خودش میدونه که چقدر عاشق بایرن هست یا ریاکاری و من خودم میدونم چقدرعاشق بایرن والمانم لازم به اثباتش یا ریاکاری نیست

فریبرز یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 12:46

حالا که شروع کردی با اجازه از همه طرفدارا و با احترام به همه جوابت رو میدم و با اینکه عاشق بایرنم و برای بایرن میمیرم. ببین من انسانیت و هیچی ندارم تو داشته باش. خودت و هزاران هوادار بایرن اینو میدونن که هنوز خیلی زوده بتونی پپ بایرن و یوپ بایرن رو با هم مقایسه کنی چرا که هنوز هیچ اتفاق خاصی نیفتاده. هنوز نه قهرمان جام حذفی شدیم نه قهرمان بوندسلیگا و نه قهرمان اروپا. خدا کنه که بتونیم این کار رو بکنیم با سرمربی گری پپ. نیمه اول دیشب هیچ وقت یادت نره. چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی.. ببین جلوی دورتموندی که تمام دفاهاش مصدوم بودن و تیم رو فرم نبود برد 3-0 که هیچ دیشب اگه هاینکس سرمربی بود بایرن 6-0 بازی رو میبرد نه 3-0. تازه این تو لیگ بود. باخت اول فصل رو که دورتموند تموم بازیکناشو در اختیار داشت که هنوز یادت نرفته اگه یادت رفته فیلمش رو سرچ کن پیدا کن ببین. ببین من عاشق بایرنم ولی یه کاری میکنی یه چیزی بگم به مذاق هوادارای عزیزمون خوش نیاد. دیگه ادامه هم نمیخوام بدم ولی جوک نگو لطفا بردن دورتموندی که دفاعهای اصلیشون یعنی هوملس و اشملزر و سوبوتیچ نبودن کار چندان سختی هم نبود اگه ترکیب از همون نیمه اول درست بود 6-0 میبردیم آقای دانشمند نه 3-0. وقتی کل دنیا دارن میگن جای لام هافبک دفاعی نیست یعنی جاش اونجا نیست چرا اگه مهاجم هم بذاری بازی میکنه ولی اون کارایی که تو پست خودش داره کجا اون پستی که گواردیولا بهش داده کجا. همه دنیا دیشب دیدن روبن بازیکن خیلی عالیه که تونست تو اون پست با پای غیرتخصصی بازی کنه وگرنه هر کسی بود نمیتونست ولی بازی تو پست ریبری با پای غیرمخالف خیلی سخته اینو باید فوتبالیست باشی تا بدونی عزیزم. دیگه کاری باهات نمیدم هرچی خواستی بگو همه طرفدارای قدیمی هم یوپ رو بیشتر از پپ دوست دارن چون یه سه گانه داده به هوادارا. ببین خود بازیکنا هم میگن تغییر زیادی تو تیم ایجاد نشده فقط پاسکاریامون زیاد شده حالا تو داری این طوری میگی دیگه به عقل باید شک کرد. این همون تیم هاینکسه یادت باشه تازشم اگه تغییری ایجاد کرده باشه که نکرده زیاد باید در آخر فصل نتیجه گیری کنی نه الان. الان از اون 3 جام کدوم جام رو گرفتیم که این طوری داری میگی؟؟؟ چرا اگه سه گانه بزنیم من شخصا صدام درنمیاد چون یعنی واقعا پپ حرف نداره ولی الان تازه اول راهه عزیزم صبر داشته باش. من خودم هم دوست دارم و عاشقم بایرن یه بار دیگه سه گانه بزنه ولی صبر کن ببین مقابل رئال و بارسا هم میتونیم لام رو بذاریم هافبک دفاعی که رونالدو تو پست خودش جولان بده در نبود لام؟؟؟؟؟ تازه سال پیش هیچ وقت از یادت نره همه تیمارو 3 تا گل به بالا میبردیم یادت که نرفته اما امسال فقط تیمای قوی رو با تعداد گل بالا میبریم این یعنی تیم انگیزه لازم واسه همه بازیهارو نداره ولی پارسال تو همه بازیها انگیزه داشتن و به همه 3 تا 4 تا میزدن. دیگه باهات بحث نمیکنم ارزش بحث هم نداری

mj1989 یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 13:10

FC BAYERN MUNCHEN

فریبرز یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 14:13

تازه لقب مقدس واسه ایکر کاسیاسه چرا الکی به کان چسبوندی اون سلطانه

فاطمه یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 14:38

هاینکس گوش دراز؟!!
ادعا هم داره که طرفدار واقعیه...

only bayern یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 14:43

من هنوز ارتباط بین طرفداری از پپ و فحش به هاینکس رو نفهمیدم.مگه هر کی میخواد از پپ تعریف کنه حتما باید به هاینکس بزرگ فحش بده؟هاینکس همیشه در خاطره ها میمونه و دیگه کارش تو بایرن تموم شد وسلام.

علیرضا یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 15:02

سلام وتبریک
ظاهرا یه علیرضای دیگه غیر از من هست برای اینکه اشتباه نشه میگم که من همون علیرضا هستم منتقد ومخالف ابدی پپ چه در اوج باشد یا حزیز
1_اقاmahmood نظرت را خوندم خیلی خوش امدی به این سایت واز ا اینکه خوشحال هستی خوشحالم
2-سیاوش- فریبرز و باستین31 مطالبتون را خوندم وبا نظرتون موافقم تا اخرش و منم معتقدم که برای بقا ودوام تیم ملی در سطح عالی وبا کیفیت باید تدبیری کرد تا به سمت فوتبال تک قطبی نریم و وجود رقابت موجب افزایش کیفت شود البته وصد البته که دوست دارم بایرن همیشه در بهترین فرم خودش باشه ولی دوست دارم حداقل 4 الی 5تیم قوی و نزدیک به هم تو لیگ داشته باشیم

r7 یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 15:06

پپ گواردیولا بزرگترین مربی قرن بیست و یکم فوتباله وما طرفداران بایرن مونیخ باید به این موضوع افتخار کنیم

khashayar یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 16:11

این چه وعضشه ادمین؟؟اگه از تیمای دیگه بیان ببینن چی میگن ؟؟ هر کی هر چی میخواد میاد میگه؟؟ آقای کان مقدس(حیف الیور کان که تو طرفدارشی) شما که ادعا انسانیتت میشه... اول برو یه کم انتقاد پذیریتو ببر بالا بعد ضرتوپرت کن با این حرفزدنت

کان مقدس یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 17:38

طرفداران بایرن مونیخ عقلتون پاره سنگ برداشته
برین طرفداری دورتموند بکنید
وقتی دورتموند 3ماه پیش 4تازد به بایرن
هواداران دورتموند گفتن بایرن تیم کامل نبوده ریبری-باستین-بواتنگ-گوتزه-دانته عدم هماهنگی تیم گواردیولا.... پس این برد زیاد ارزشی نداره
من همون موقع رفتم داخل سایت هواداران دورتموند :طرفدارن دورتموند داشتن کیف می کردن.ومسخره ی بایرن می کردن
ولی حالا انگار داخل این سایت بعضی ها ناراحت هستن و می گن این برد ارزش نداره

فرهاد یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 21:16

به خدا پپ بهترین مربیه قرن 21 است . تمام.

فرهاد یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 21:22

توان و قدرت یک مربی از جام هایی است که اون گرفته. با اینکه مورینیو فوتبال دفاعی و اتوبوسی بازی میکنه و خیلی ها بدشون میاد اما دلیل شهرتش جامهایی است که گرفته . پپ 4سال 15 جام اگه باهمین روند پیش بره از مرز 50 جام میگذره.

کان مقدس دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 10:09

بی کمالی های انسان از سخن پیدا شود،پسته ی بی مغز چون لب وا کند رسوا شود.

در ابتدا اینو بگم که این آخرین جواب و بحث من با طرفدارای عجیب یوپ هستش چون الان که جوابیتونو خوندم ی نیم ساعتی تو اتاق عمل خندیدم.واقعا عجب دلایلیو آوردین.مثل همون پسته ی وقتی حرف زدین فهمیدم که واقعا نه دانش فوتبالی دارین و ته چیزی بارتونه.حالا در ادامه میخام جوابتو جلو هر کامنتت بدم:
1-{خودت و هزاران هوادار بایرن اینو میدونن که هنوز خیلی زوده بتونی پپ بایرن و یوپ بایرن رو با هم مقایسه کنی چرا که هنوز هیچ اتفاق خاصی نیفتاده. هنوز نه قهرمان جام حذفی شدیم نه قهرمان بوندسلیگا و نه قهرمان اروپا. خدا کنه که بتونیم این کار رو بکنیم با سرمربی گری پپ. }(اولا اینجا بهت بگم که جناب یوپتون در فصل اول حضورش 3 عدد نایب قهرمانی برای ما آورد.اینو که میدونید؟توی فصل دومش بود که اون کار تاریخیو کرد.پس چندان توقعی نباید از پپ در فصل اولش داشته باشین.دوما یوپ بایرن و بوندس لیگارو میشناخت چون قبلا اینجا کار کرده بود اما پپ بار اوله که با جو آلمان روبرو میشه هرچتد که فوق العاده کار کرده.سوما یوپ تیمیو تحویل گرفت که تشنه موفقیت بودش در حالیکه همه از بی انگیزگیه تیم پپ دارن هشدار میدن.چهارما به کوری چشمه خودتو دوستات مطمئن باش تو همین فصل حداقل 2 جام میگیریم.)
2-{نیمه اول دیشب هیچ وقت یادت نره. چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی.. ببین جلوی دورتموندی که تمام دفاهاش مصدوم بودن و تیم رو فرم نبود برد 3-0 که هیچ دیشب اگه هاینکس سرمربی بود بایرن 6-0 بازی رو میبرد نه 3-0. تازه این تو لیگ بود. باخت اول فصل رو که دورتموند تموم بازیکناشو در اختیار داشت که هنوز یادت نرفته اگه یادت رفته فیلمش رو سرچ کن پیدا کن ببین. ببین من عاشق بایرنم ولی یه کاری میکنی یه چیزی بگم به مذاق هوادارای عزیزمون خوش نیاد. دیگه ادامه هم نمیخوام بدم ولی جوک نگو لطفا بردن دورتموندی که دفاعهای اصلیشون یعنی هوملس و اشملزر و سوبوتیچ نبودن کار چندان سختی هم نبود اگه ترکیب از همون نیمه اول درست بود 6-0 میبردیم آقای دانشمند نه 3-0. }(باخت به دورتموند درست وقتیکه پپ 2 روز بود تیمو تحویل گرفته بود و ریبریو نداشت خوب یادمه.اگه دورتموند دفاع هاشو نداشت ماهم 2 تا از سوپر استارامونو نداشتیم.عزیز من چرا اینقدر پخمه گونه جواب میدی؟تو که اینقدر ماشالله منطق داری چرا برد 7-0 بر بارسا رو نمیای باز کنی؟چرا نمیگی ما بارساییو بردیم که پویولو مسیو چند تا بازکن اصلیشو نداشت؟بارسای بی مسی جلو سن ژمن کم اورد چ برسه ب بایرن.من نمیخام اون بردو بی ارزش کنم اما فوتبال همینه.چرا باخت به چلسی رو نمیگی که هزارتااز بازیکنای اصلیشو نداشت.و مهمتر از همه چرا باخت های پی در پی مقابل دورتموند تو فصل اول حضور یوپ رو نمیگی که گل سرسبدشون باخت 5-2 بودش؟چرا اینارو نمیگی؟چرا داستانارو طوری تعریف میکنی که به نفع خودت باشه؟اگه عمه ی من چیز داشت عمو میشد.داشتم داشتمو ول کن دارم دارمو بچسب.خوشحال میشم اینارو جواب بدی البته نه احمقانه با منطق)
3-{وقتی کل دنیا دارن میگن جای لام هافبک دفاعی نیست یعنی جاش اونجا نیست چرا اگه 3مهاجم هم بذاری بازی میکنه ولی اون کارایی که تو پست خودش داره کجا اون پستی که گواردیولا بهش داده کجا.}(این جوابت بیشتر ازهمه باعث خندم شد.آخه خدا من چی بگم به تو؟کم هوش خان وقتی 60 تا هافبک تدافعیامون مصدوم بودن دوستداشتی کی وسط بازی کنه؟بم بگووووووووووووووووووو.جلو دورتموند مارتینز با کی وسط وا میستاد؟؟؟؟؟بر منکرش لعنت که لام تو دفاع بهتر جواب میده اما خیلیا مجبور به تغیر پست بازیکنا شدن.مگه مورینیو برا مقابله با بارسا پپه رو نیاورد هافبک دفاعی که جوابم داد؟گل اولمون به دورتموند رو کی پای ریزی کرد؟؟؟؟؟؟بازیو دیدی؟لام بود همونکه میگی چرا هافبک دفاعیه.کل دنیا غلط کردن توام روش.وقتی بار اول لام وسط بازی کرد و خوب جواب داد پپ اونو مستمرا وسط گذاشت.کاریکه با کیرشهف کرد اما وقتی جواب نداد دیگه بش اعتماد نکرد.اگه اونجا جواب نمیداد پس چرا لو استقبال کرد و لام رو تو المانم وسط گذاشت؟؟؟؟ادم پپو گلابی بالفرض جای لام اشتباه.تو از تیم چی میخای؟برد دیگه.برد داره به دست میاد.پس دهنتو ببند.هی نگین جلو تیمای قوی.از دورتموند قویتر؟از من سیتی قویتر که تاتنهامو 6-0 ومن یو رو4-0 برد؟؟؟بابا مرگ من یکم عاقل باشین دیگه.اگه لام دفاع میشدو ما میباختیم توا دیونه راضی بودی؟پپ داره تیمارو میبره.دیگه تو چکار داری کیو کجا میزاره)
4-{همه دنیا دیشب دیدن روبن بازیکن خیلی عالیه که تونست تو اون پست با پای غیرتخصصی بازی کنه وگرنه هر کسی بود نمیتونست ولی بازی تو پست ریبری با پای غیرمخالف خیلی سخته اینو باید فوتبالیست باشی تا بدونی عزیزم. دیگه کاری باهات نمیدم هرچی خواستی بگو} (خب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کسی گفت روبن بد بود؟چرا حرف پیدا نمیکنی هذیون تفت میدی عموووو؟)
5-{همه طرفدارای قدیمی هم یوپ رو بیشتر از پپ دوست دارن چون یه سه گانه داده به هوادارا. ببین خود بازیکنا هم میگن تغییر زیادی تو تیم ایجاد نشده فقط پاسکاریامون زیاد شده حالا تو داری این طوری میگی دیگه به عقل باید شک کرد. این همون تیم هاینکسه یادت باشه تازشم اگه تغییری ایجاد کرده باشه که نکرده زیاد باید در آخر فصل نتیجه گیری کنی نه الان. الان از اون 3 جام کدوم جام رو گرفتیم که این طوری داری میگی؟؟؟ چرا اگه سه گانه بزنیم من شخصا صدام درنمیاد چون یعنی واقعا پپ حرف نداره ولی الان تازه اول راهه عزیزم صبر داشته باش. من خودم هم دوست دارم و عاشقم بایرن یه بار دیگه سه گانه بزنه ولی صبر کن ببین مقابل رئال و بارسا هم میتونیم لام رو بذاریم هافبک دفاعی که رونالدو تو پست خودش جولان بده در نبود لام؟؟؟؟؟ }(ببین آدم عاقل که دم از عقل میزنی بحث سر علاقه به یوپو پپ نیست.هیچ بایرنی نمیتونه یوپ رو دوستنداشته باشه.و هیچکی هم نمیتونه پپ رو دوستنداشته باشه.من موندم شماها که ادعای طرفداری و تعصب دارین چطور از پپ متنفرین؟یعنی چطور دوستدارین تیم تحت هدایته مربیه منفورتون ببره.مطمئنم و قسم میخورم به قرآن که همتون دوستدارین این فصل بایرن نتیجه نگیره تا بیاین و پایکوبی کنید.شما نتاقض داره زر هاتون.وقتی از یکی بدتون میاد مطمئنن دوستندارین تیمش نتیجه بگیره.من که اول فصل گفتم.هینکس تیمارو 5-0 میبرد اما آمار مالکیتش کمتر از اونا بود.پپ الان همون تیمارو 5-0 میبره با مالکیت بیشتر و این یعنی ترقی و قدم ب جلو.فکر میکنی ایجاد پاسکاریهای منظم آسونه؟؟؟؟؟؟ببین اولاش گفتین عیارمون با چلسی مشخص میشه اونو بردیم.بعد گفتین من سیتی اونم بردیم.بعد گفتین دورتموند اونم بردین.حالا هم بگین ریال اونم میبریم ببینم دیگه چی میگین.)
5-{تازه سال پیش هیچ وقت از یادت نره همه تیمارو 3 تا گل به بالا میبردیم یادت که نرفته اما امسال فقط تیمای قوی رو با تعداد گل بالا میبریم این یعنی تیم انگیزه لازم واسه همه بازیهارو نداره ولی پارسال تو همه بازیها انگیزه داشتن و به همه 3 تا 4 تا میزدن. دیگه باهات بحث نمیکنم ارزش بحث هم نداری}(خوشحال میشم بحث نکنی چون واقعا جوابات پوچ و بدور از عقله.بله پارسال لیل رو 6-0 زدیم اما والنسیارو چی؟اگه گومز اون فوق حرکت که به TOUCH OF TECHNIC معروفه رو جلو والنسیا نمیکرد ما بعنوان تیم دوم میومدیم.باترو چی؟چرا نبردیم تو بلاروس؟آرسنالو چی؟الانم داریم تیمارو میترکونیم.تو اینو بگو که پارسال تا اینجای فصل ی باخت داشتیم الان تساوی گرفتن از ما ارزو شده.)
در آخر بگم که اگه میخای جواب بدی فقط جوابای خوب بده.اگه مگه نگو.بیا با استناد بر امار و ارقام نظر بده.تیم ما تو لیگ و اروپا صدرنشینه.چه با بازی کردن لام تو هافبک چه دروازبان.ما هم همینتو میخام.
دیگه نمیخام بگم که رو تعویض اشتباه یوپ برد مقابل چلسیو با باخت عوض کردیم و روبن جووووووووووووون با پنالتنیش ... .اینارو گفتم تا بدونی فوتبال یعنی اتفاقات عجیب غریب.کان مقدس المانو میبره به فینال جام 2002 بتنهایی اما اونجا با اشتباه خودش تیمو عقب میندازه.این یعنی فوتیال و برا همینه که فوتبال جذاب و قابل پیش بینی نیست.

من مقدس رو به کان لقب ندادم.چیزیه که تو اعتقاداتم بهش میگن.کان مثل خدای من برا یکن مقدسه و هر روز به عکسش تو اتاق تعظیم میکنم.
پس اگه اسم مقدس میسوزوندت و جوابی پیدا نمیکنیو میای این چیزارو بهونه میگنی ی تشت آب سرد کنارت بزار و بشین توش تا سوزشت برطرف بشه.
من هدفم رو کردن دست شما ناهواداراست که تا الان بخش اعظمیش رو شده.
تو باستین 31 فاطمه علیرضا به هیچ وجه موفقیت بایرنو با پپ نمیخاین.همونطور که
گفتم از قرآن قسم میخورم.اما تا الان پپ بدجور جواب شماهارو داده.در واقع هرکدومتون به دلیلی طرفدار بایرنید.بخاطر بازیکن یا بهترین بودنش نه بخاطر اسمش.یکی چون باستین اینجاست و ... .اما بدونید همه رفتنین و فقط بایرن میمونه.
پپ الان مربیه ماست.من برا موفقیتش دعا میکنم.زمانیکه رفت و رقیبمون شد و نفر بعدی جاش اومد برا اونهم دعا میکنم و مثل الان سخت پشتشم.چه مورینیو باشه جه کلوپ جه کونته (اینارو گفتم چون حالم ازشون بهم میخوره اما اگه سکان هدایت بایرنو دست بگیرن من شیفتشون میشم.بخاطر بایرن.نه شخص)

گواردیولا......&& دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 12:03 http://http://bayern.blogsky.com/

اقا من طرفدار بارسا و بایرن هستم فقط.ولی خدایی انقد توهین نکنید ب هم.دورتموند چه با بازیکنای اصلیش چه با بازیکنای فرعیش بایرنم همچنین مهم نتیجس.اقا بایرن بهتر بود بازیو برد.وسلام.الان بارسلونا همه میگفتن اگر مارتینو تاتا بیاد اصلا نتیجه نمیگیره ولی برعکس شد.حداقل قدر این مربیای عالی رو باید دونست مثل یوپ هاینکس پپ گواردیولا و........پپ تا الان که خوب نتیجه گرفته دیگه من نمیدونم این همه اعتراض چیه.یادمون نره یوپ هاینکس با بایرن مونیخ فوتبال چکشی تکنیکی و تمام کننده رو ب نمایش گذاشت ی توتال فوتبال.هر دو مربی جلوی همه تیمای قدرتمند اروپا بازی کردن و قلق کارو میدونن پس مقایسه نکنید خواهشا.

فاطمه دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 12:45

من اوایل به پپ گیر میدادم ولی بعد به اشتباهم اعتراف کردم و تا تهش باهاشم.
اصلا دشمن پپ نیستم .قسم قران میخوری که من دوست ندارم بایرن با پپ موفق بشه؟
من غلط بکنم همچین چیزیو بخوام.بایرنو فقط واسه خودش میخوام.
شما هم کمتر واسه خودت ببر و بدوزو قسم بیجا هم نخور.

فربد دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 14:27 http://www.ballnews.lxb.ir

سلام با تبادل لینک بنر وتبلیغات موافقید؟؟ حتما خبرم کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد