وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گوندوگان می خواهد جای خدیرا را پر کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یواخیم لو احتمالا برای جام جهانی ستاره خط میانی خود را در اختیار نخواهد داشت، با این حال ایلیکای گوندوگان امیدوار است بتواند در بازگشتش به میادین جای خدیرا را در تیم ملی بگیرد.


هافبک بروسیا دوتموند ضمن ابراز تاسف از مصدومیت سامی خدیرا ابراز امیدواری کرد بتواند جای این بازیکن 26 ساله را در ترکیب تیم ملی آلمان پر کند.

گوندوگان به دلیل مصدومیت بیشتر نیم فصل اول بوندس لیگا را از داده است و در نیم فصل دوم می تواند به ترکیب دروتموند برگردد.

گوندوگان در مصاحبه با بیلد گفت: "من برای سامی بسیار متاسفم، او فقط یک هم تیمی نیست بلکه یک دوست خوب برای من است، از شنیدن خبر مصدومیتش بسیار غمگین شدم."

گوندوگان درباره مصدومیت خود هم گفت: "به آرامی در حال بهتر شدن هستم. من تمرینات سرعتی خود را شروع کرده ام. امیدوارم هر چه زودتر مصدومیتم رفع شود. من هنوز گاهی اوقات احساس درد می کنم، بنابراین هنوز به معالجه نیاز دارم.

من بعد از تعطیلات زمستانی بوندس لیگا می توانم به تیم ملحق شوم. می خواهم هر چه زودتر به ترکیب دورتموند ملحق شوم، اما هدف اصلی من حضور در برزیل است. "

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد