وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

برادران بندر چقدر برای جام جهانی شانس دارند؟

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ شب گذشته و در اتفاقی ویژه برادران دوقلوی بندر برای اولین بار در ترکیب اصلی تیم ملی آلمان قرار گرفتند آن هم در یک بازی  بزرگ و ویژه ،در ومبلی لندن ،مقابل تیم ملی انگلیس.

شب گذشته لارس بندر هافبک کارامد بایرلورکوزن که امسال جزو کاپیتان های تیمش بوده و در بوندس لیگا می درخشد با شماره  16 در کنار برادرش اسون که در بوروسیا دورتمند بازی می کند و در تیم ملی پیراهن شماره 2 را می پوشد، قرار گرفته بود.

هر دو برادر دوقلوی بندر  در سیستم 1 -3-2-4  تیم آلمان کنار هم و به عنوان هافبک دفاعی  بازی کردند و اتفاقا هر دو نفر  با وجود تعویض های فراوان لوو تا انتهای مسابقه در زمین ماندند تا  شبی خاطره انگیز را پشت سر بگذارند.در این میان لارس بندر که تکنیکی تر و  چالاک تر از اسون به نظر می رسد بعد از مصدومیت  هایکو وسترمن  بالاجبار به دفاع راست رفت و در این پست بازی کرد تا توانایی هایش را نشان دهد.

بازی کردن برادران دو قلوی بندر در این مسابقه در حالی رخ داد که  سه هافبک دفاعی اصلی ژرمن ها  یعنی سامی خدیرا،باستین شواین اشتایگر و ایلکای گوندوغان مصدوم هستند که مصدومیت خدیرای جنگجو  ظاهرا  طولانی است و جضور او در جام جهانی را به صورت جدی به خطر انداخته است.

در میان برادران بندر،لارس که نقشی کلیدی در بایر لورکوزن دارد در یورو 2012 هم به میدان رفت و با گلزنی  درخشید. به احتمال فراوان هر دو برادر  به برزیل خواهند رفت  و در تفکرات لوو جای دارند اما سوال اینجاست که آنها در صورت بازگشت شواینی،گوندوغان و خدیرا چقدر برای بازی کردن شانس دارند و آیا در برزیل نوبت هنرنمایی آنها هم می رسد؟

نظرات 2 + ارسال نظر
only bayern چهارشنبه 29 آبان 1392 ساعت 18:43

هنوز واسشون زوده تو ترکیب ثابت باشن

Mahsa GG پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 22:00

لارس شماره 15رو پوشید نه 16.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد