وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوو با سیستم صفر – 6 به برزیل می رود؟

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یواخیم لوو سرمربی موفق تیم ملی آلمان اولین بار در آخرین بازی تیمش در  مرحله مقدماتی جام جهانی  مقابل سوئد که البته  حکم تشریفاتی داشت با  پیروی از سیستم نوین پپ گواردیولا در بایرن – که البته قبلا در تیم ملی اسپانیا توسط دل بوسکه به کار گرفته شده بود -  به میدان رفت.

لوو در بازی با سوئد  که برتری پرگل تیمش انجامید مسوت اوزیل را در انتهای زمین تیمش قرار داد  و از هیچ مهاجمی بهره نبرد  اما این اولین و آخرین باری نبود که از سیستم صفر – 6 استفاده می کرد.

لوو در بازی جمعه شب گذشته هم  با همین سیستم وارد میدان شد و ماریو گوتزه را در نقش هافبک چهارم به میدان فرستاد تا این روش را مقابل ایتالیا و در دیداری دشوار نیز امتحان کند.

 

شب گذشته و در ومبلی لندن اما لوو  با سیستم 1-3-2-4  وارد میدان شد و مکس کروزه مهاجم موفق این فصل مونشن گلادباخ را در نوک خط حمله به بازی فرستاد .در ادامه اما با بیرون کشیدن کروزه در دقیقه 55  باز هم سیستم آلمان همان صفر – 6 شد که گوتزه را در راس می دید.

 

در حال حاضر دو مهاجم نوک اصلی آلمان ها میروسلاو کلوزه و ماریو گومز  مصدوم  هستند و به تیم ملی دعوت نمی شوند اما باید دید آیا در صورت بازگشت آنها آیا لوو باز هم تمایلی به استفاده از این سیستم خواهد داشت یا اصلا برای بازی های جام جهانی به این سیستم فکر می کند یا نه.

گفته می شود مربیان تیم های ملی  تا ماه دسامبر و  قبل از  قرعه کشی جام جهانی و مشخص شدن حریفان مرحله گروهی در بازی های دوستانه  سیستم ها و نفرات مختلفی را در تیم هایشان تست می کنند  و از ماه دسامبر به بعد در فیفا دی ها  با ترکیب اصلی و سیستم  پایه و اصلی خود به میدان خواهند رفت  پس شاید برای رسیدن به پاسخ پرسش های فوق  باید تا بازی بعدی آلمان ها صبر کرد. 

نظرات 1 + ارسال نظر
r7 چهارشنبه 29 آبان 1392 ساعت 17:09

سیستم های قبلی آلمان جواب نداده من به این سیستم جدید لو اعتقاد بیشتری دارم از سه مهاجم کاذب رویس گوتزه و مولر باید استفاده کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد