وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لو: مستحق این پیروزی بودیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان پس از پیروزی برابر شاگردان روی هاجسون تیم خود را شایسته کسب این پیروزی می داند.


ساعاتی پیش تیم ملی فوتبال آلمان در دیداری تدارکاتی و در ورزشگاه ومبلی لندن موفق شد تیم ملی فوتبال انگلستان را با یک گل از پیش روی بردارد.

تنها گل ژرمن ها را در این بازی، پر مرته ساکر، مدافع بلند قامت آرسنال انگلیس به ثمر رساند که در این بازی و در نبود بسیاری از بازیکنان اصلی مانشافت، بازوبند کاپیتانی کشورش را بر بازو بسته بود.

به گزارش وب سایت اسکای، یواخیم لو، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان در پایان بازی گفت:" این حقیقت که ما در استادیومی با این پیشینه و افتخارات برابر انگلستان پیروز شدیم، برای ما مثل منبعی از لذت و انرژی است. در مجموع نود دقیقه ما شایسته کسب این پیروزی بودیم. ما درک خوبی از بازی داشتیم و تنها چیزی که کمبودش را احساس کردیم گل کردن چند موقعیت خوب در هر دو نیمه به خصوص نیمه دوم بود، که می توانستیم زود تر بازی را در دست بگیریم."

سرمربی آلمان ادامه داد:" این نکته که ما در مقاطعی از بازی موقعیت های خوبی را هدر دادیم مرا اذیت می کند، خیلی از آن ها درست زمانی بود که باید بر برتری مان می افزودیم. به خصوص زمانی که انگلیس در دفاع باز بازی می کرد ما باید گل دومان را می زدیم."

یواخیم لو در ادامه درباره جام جهانی پیش رو نمایش برخی از بازیکنان جوانش هم گت:" من با اعتماد به نفس کامل به جام جهانی نگاه می کنم. بسیاری از بازیکنانی که من می خواستم آن ها را در این بازی امتحان کنم می توانند به خودشان افتخار کنند که توانستند زیر فشار چنین تماشاگران و ورزشگاهی تاب بیاورند."

لو در پایان در تمجید از کاپیتان تیم خود و زننده تک گل بازی هم گفت:" بی تردید پر دفاع ما را سازمان دهی کرد. با توجه به قد و قامت او، پر تبدیل به یک ستون مستحکم در تیم ما شده است."

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام پیروزی بر مدعیان ناچیز فوتبال(انگلیس) رو به همه آلمانی ها تبریک میگم . یوگی درست میگه البته انگیزه حضور در جام جهانی یک طرف و بازی حیثیتی هم طرف دیگه باعث شد دیشب همه بازیکنان خیلی با انرژی بازی کنند . و حتی رابطه خوب بین بازیکنان بایرن و دورتموند در تیم ملی ( مثل نیمه اول پاس های وایدنفلر به بواتنگ) همه چی در مجموع خوب بود . با تیم دوم هم می تونیم انگلیس رو تحقیر کنیم . این نتیجه اراده برنامه ریزی و جدیت برای رسیدن به هدف هست .

mary چهارشنبه 29 آبان 1392 ساعت 12:14

ایول مدیر سایت. این برنامه ی کامل بازیهای بایرن رو کی گذاشتی.
من تازه دیدم.
خیلی خوبه.

خواهش میکنم. دو سه هفته ای میشه گذاشتم.

فریبرز چهارشنبه 29 آبان 1392 ساعت 12:25

بچه یه چیز میخوام بگم همه ناراحت میشین به خدا یه خبر موثق به من رسیده که تا قبل تمدید واسه انتخاب بهترین بازیکن و دادن توپ طلا توپ طلا واسه ریبری بود اما مثل اینکه با هتریک دیشب پنالدو و بازیهای درخشانش در مقابل تیمای درپیتی، با تمدید مهلت انتخاب بازیکنا این دفعه رونالدو رو انتخاب میکنن شک ندارم. ریدم تو دهن بلاتر و پلاتینی. خاک بر سرشون کنن به قول رفیقمون که واقعا دیگه مسخرهس. رونالدو حتی یه جام معتبر با رئال تو این فصل نگرفت و تیم ملی کشورش هم به هزار زور تونست بالاخره بره جام جهانی اونوقت بهترین بازیکن دنیا رونالدو میشه. واقعا فقط میتونم بگم متاسفم واسه سران فیفا همین و بس.

mary چهارشنبه 29 آبان 1392 ساعت 12:32

بلاتر که هر جا میره، رونالدو رو مسخره میکنه، پس ربطی به بلاتر نداره(نمی دونم چرا کسی این بلاتر رو بر نمیداره).
اگه واقعا رقابت بین ریبری و رونالدو است، پس ریبری جام رو میبره.(هر چند که من از هر دوشون خوشم میاد، از 2 سال پیش دلم میخواست که جام برا رونالدو بشه و همش به مسی میرسید ولی امسال دلم میخواد جام به ریبری برسه)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد