وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلمان با هشت تغییر در برابر انگلیس

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یوگی لوو سرمربی تیم ملی آلمان با هشت تغییر در برابر انگلیس تیمش را روانه میدان خواهد کرد.


به گزارش Eurosport تیم ملی آلمان در مقایسه بازی مفابل ایتالیا با هشت تغییر مقابل انگلیس بازی خواهد کرد. رومان وایدنفلر وظیفه حفاظت از دروازه تیم ملی آلمان را در این بازی عهده دار خواهد بود و اولین بازی ملی خوذ را انجام خواهد داد.

در زنجیره دفاعی بندیکت هوودس در سمت راست بازی خواهد کرد و مارسل اشملتسر نیز در سمت چپ به بازی گرفته خواهد شد و در دفاع میانی پر مرته زاکر به جای ژرومی بوآتینگ درکنار متس هوملس بازی خواهد کرد. البته امکان تعویض بوآتینگ و هوملس نیز به گفته سرمربی تیم ملی آلمان وجود دارد.

بعد از مصدومیت سنگین سامی خدیرا، سون بندر از دورتموند در کنار تونی کروس در پست هافبک دفاعی قرارخواهند گرفت. در بازی با ایتالیا دراین پست ها فیلیپ لام و سامی خدیرا به بازی گرفته شده بودند.

اما نیروی تهاجمی بایرن مونیخ به طور کلی دست خوش تغییرات شده است، سیدنی سام، مارکو رویس و یولیان دراکسلر به همراه ماکس کروزه وظیفه گل زنی در این دیدار را به عهده خواهند داشت، در بازی با ایتالیا توماس مولر، تونی کروز ، آندره شورله و ماریو گوتسه این وظیفه را به عهده داشتند.

در حال حاضر علاوه بر سامی خدیرا، باستین شواین اشتایگر، ماریو گومز، میروسلاو کلوزه، لوکاس پودولسکی و ایکای گوندوعان به علت مصدومیت قادر به همراهی تیم ملی آلمان نیستند و یوگی لوو برای این بازی به فیلیپ لام، مانوئل نویر و مسوت اوزیل نیز استراحت داده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
شوانی چابهار سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 19:10

فرقی نمیکنه همه ستاره هستند میبریم3.1

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد