وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شقیری: گواردیولا یک مربی شگفت انگیز است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک سوئیسی و مصدوم بایرن مونیخ به تمجید از سرمربی اسپانیایی خود پرداخته است و او را بهترین مربی ممکن برای این تیم توصیف می کند.


ژردان شقیری، هافبک ریز نقش بایرن مونیخ که در حال سپری کردن دوران نقاهت پس از مصدومیت خود است در مصاحبه ای به تمجید از سرمربی تیم خود پرداخته است.

به گزارش وب سایت fourfourtwo شقیری در توصیف سرمربی خود گفت:" به نظر من پپ مربی خیلی خوبی است، او مربی ای جوان و خارق العاده است. او همه عناوین را در اسپانیا برده است و لیگ قهرمانان و بسیاری دیگر از افتخارات. او بهترین انتخاب برای بایرن بود، تمرینات تحت هدایت و نظارت او بسیار جذاب است و خوش می گذرد، نکته ای که بسیار مهم است. در بازی ها هم به همین صورت و به این دلایل من فکر می کنم او مربی ایده آلی است."

هافبک ملی پوش سوئیسی ادامه داد:" به نظرم مردم می بینند که ما در حال حاضر چقدر خوب عمل می کنیم. بازی خودمان را انجام می دهیم و پیروز می شویم. با وجود این پیروزی ها به دست آوردن جام در انتهای فصل بسیار مهم و ضروری است. وقتی مثل این روز ها بازی خودمان را انجام می دهیم، فکر می کنیم در پایان فصل جام های زیادی کسب کنیم، درست مثل فصل پیش."

شقیری از ابتدای فصل شش بار در ترکیب اصلی پپ گواردیولا قرار داشته است و یک گل هم برای تیم خود به ثمر رسانده و در حال حاضر در حال سپری کردن دوران نقاهت پس از مصدومیت خود است.

بایرن مونیخ در حال حاضر با چهار امتیاز اختلاف نسبت به بوروسیا دورتموند در صدر جدول قرار دارد و بازی شنبه شب دو تیم در سیگنال ایدونا پارک از حساسیت بالایی برخوردار خواهد بود.

نظرات 2 + ارسال نظر
mary سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 16:37

خیلی وقته در مورد پپ نظر ندادم ، دلم برا نظراتم تنگ شد.
پپ عزیز

r7 سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 22:51

بدون شک گواردیولا معجزه مربی گری قرن بیست و یکم فوتباله و تا چند سال آینده افتخاراتش از فرگوسن و امثال اون بیشتر خواهد شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد