وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلن شیرر: شما آلمان ها مدیون من هستید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مهاجم سابق تیم ملی انگلیس اطمینان دارد که آلمان در جام جهانی آینده می تواند قهرمان شود.


به گزارش Sportbild آلن شیرر مهاجم سابق تیم ملی انگلیس در گفتگویی اعلام کرده است: "شما آلمان ها مدیون من هستید و باید از من تشکر کنید که من در گذشته آن گل را مقابل شما به ثمر رساندم، چون بعد از آن گل فوتبال آلمان دچار تغییرات و پیشرفت شد."

اشاره آلن شیرر به گلی است که او در مرحله گروهی رقابت های یورو 2000 به آلمان زد و باعث شکست 1-0 آلمان و حذف این تیم از آن رقابت ها شد.

شیرر در ادامه گفت:"هم اکنون فوتبال آلمان در سطحی بسیار بالا قرار دارد،‌ آلمان تیم بسیار عالی دارد که در رده دوم رنکینگ فیفا نیز قرار دارد و آنها یکی از مدعیان فتح جام جهانی 2014 خواهند بود."

وی در خصوص شرایط تیم های باشگاهی آلمان نیز گفت:"بایرن مونیخ یک الگو است،‌ آنها هم در بوندسلیگا و هم در لیگ قهرمانان مدعی هستند و می توانند به عنوان اولین تیم از عنوان خود در لیگ قهرمانان دفاع کنند. بایرن مونیخ از یک مربی بسیار خوب و با تجربه برخوردار است که به بردن جام عادت دارد و در فصل جاری نیز این کار را خواهد کرد."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد