وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

درکسلر: جرارد و لمپارد در هر تیمی می توانستند بازیکن ثابت باشند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در آستانه بازی کلاسیک دو تیم انگلستان و آلمان، ستاره جوان آلمانی به تمجید از لیگ انگلیس و دو بازیکن با تجربه آن پرداخته است.


تیم های ملی فوتبال انگلستان و آلمان امشب در ورزشگاه ومبلی لندن یکی از دیدنی ترین رقابت ها در عرصه فوتبال ملی را برگزار خواهند کرد و برای سی و سومین بار مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

در کمتر از 24 ساعت مانده به آغاز این بازی، یولین درکسلر، ستاره جوان شالکه آلمان در گفت و گو با شبکه BBC انگلیس از آرزوی خود برای بازی در یکی از باشگاه های بزرگ این کشور سخن گفت و به تمجید از لیگ آن ها پرداخت.

درکسلر در مصاحبه با این شبکه گفت:" من فوتبال انگلیس را دوست دارم و صد البته که لیگ این کشور را هم دوست دارم، این یکی از بهترین لیگ های دنیاست. باشگاه های بزرگی مثل منچستر یونایتد، آرسنال و چلسی اینجا هستند که البته بازی برای هر کدام از آن ها یک رویاست."

جوان ملی پوش شالکه ادامه داد:" من هم یک تیم مورد علاقه در این لیگ دارم، ولی در حال حاضر بازیکن شالکه هستم و نمی خواهم راجع به باشگاه دیگری صحبت کنم. می دانم که اگر از آرسنال یا منچستر یونایتد به عنوان مثال صحبت کنم فردا در روزنامه ها خواهم خواند که من با آن ها قرارداد بسته ام!"

او درباره جام جهانی پیش رو هم گفت:" به نظرم ما یکی از مدعیان اصلی هستیم. ولی آنجا تیم های قدرتمند دیگری هم خواهند بود. جام جهانی در برزیل همواره اتفاقی ویژه است. آن جا جو و آب و هوای متفاوتی دارد که باید با آن تطبیق پیدا کنیم. فکر کنم بتوانیم نمایش های خوبی داشته باشیم و به فینال برسیم."

درکسلر در پایان درباره رقیب امشب خود و بازیکنان آن ها هم گفت:" در ترکیب اصلی آن ها وین رونی تهدید اصلی است. من از او خیلی خوشم می آید. استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بازیکنانی هستند که می توانند برای هر تیمی در دنیا بازی کنند، حتی برای آلمان، چرا که نه؟"

یولین درکسلر یکی از با استعداد ترین جوانان فوتبال اروپا است و باشگاه های بزرگ زیادی خواهان به خدمت گیری او هستند و به نظر می رسد پس از جام جهانی آینده با مبلغ هنگفتی راهی یکی از غول های باشگاهی اروپا خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد