وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوو: دیدار دورتموند - بایرن اهمیتی برایم ندارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان، اعلام کرد چندان به دیدار هفته آینده دورتموند- بایرن اهمیتی نمی دهد.

سرمربی ژرمن ها برای دیدار مقابل انگلیس، بازیکنانی مانند فیلیپ لام و مانوئل نویر را از فهرست تیمش خارج کرد؛ تصمیمی که با انتقاد هواداران دورتموند مواجه شد.

در مقابل بازیکنانی مانند وایدن فلر، اشملزر و مارکو رویس فردا شب در ومبلی به میدان خواهند رفت اما لوو اعلام کرد که تنها به آماده سازی تیم خودش فکر نمی کند.

او به خبرنگاران گفت:" دیدار دورتموند- بایرن به من اهمیتی ندارد. من روی دیدار مقابل انگلیس و شیلی تمرکز کرده ام. برای من به عنوان مربی، دیدار فردا شب یک آزمون مهم برای جام جهانی 2014 است. این تنها چیزی است که دوست دارم روی آن تمرکز کنم؛ روی کار خودم و تیم ملی. هر بازیکنی دوست دارد در همه دیدارها حضور داشته باشد اما من مراقب هستم و به همین خاطر هیچ بازیکنی در هر دو دیدار 90 دقیقه کامل بازی نمی کند."

لوو همچنین تاکید کرد که مطمئنا برای دیدار فردا شب، تیمش با تغییرات زیاد نسبت به دیدار جمعه شب مقابل ایتالیا راهی میدان می کند: "مطمئنا تغییراتی خواهیم داشت اما ما برنامه هایی هم داریم. وایدن فلر مطمئنا دروازه بان اصلی ما خواهد بود رویس، اشملزر و مرتساکر هم در ترکیب اصلی قرار می گیرند. وایدنفلر شایستگی دعوت شدن به تیم را داشت. او دروازه بانی با کاریزمای بالاست. او اکنون با ماست و می خواهد بازی کند. من با رنه آدلر هم صحبت کردم و در مورد تصمیمم به او توضیح دادم."

سرمربی ژرمن ها همچنین در مورد حریف امشب تیمش، گفت:"  فکر می کنم انگلیس همچنان یکی از تیم های بزرگ دنیاست. آنها تیم قدرتمندی دارند. آنها به ویژه در خط میانی بسیار باتجربه هستند. در کناره ها بازیکنان بسیار سریعی مانند اندروس تاوزند دارند. از نظر تاکتیکی مانند ایتالیا بازی نمی کنند اما در خانه تیمی قدرتمند هستند و هنوز بازیکنانی دارند که می توانند سرنوشت ساز شوند."

لوو همچنین در پاسخ به این سوال که دوست دارد در جام جهانی 2914 با چه تیم هایی هم گروه شود، گفت:" وقتی زمانش رسید، در مورد آن صحبت می کنیم. برای ما حریفان فرقی ندارند. در یورو 2012 در گروه بسیار دشواری قرار گرفتیم اما توانستیم شرایط را به خوبی مدیریت کنیم."

نظرات 3 + ارسال نظر
مجید سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 03:34

اوه اوه جام جهانی 2914 تا او موقع نه ما زنده ای نه یواخیم لوو ((شوخی))

شوانی چابهار سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 09:41

با خیلی قبولت دارم ولی این حرف شما اقا لو قاف بود شاید برات فرقی چه تیمی برره

شوانی چابهار سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 09:47

مطمئنم نتیجه برات فرق نمیکنه اما بازی چرا ! بازی حتما برات مهم است اگه مهم نیست پس به ورزشگاه نرو ببینم میتوانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد