وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

در آستانه دیدار با دورتموند؛ تهدید اینترنتی گوتزه

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ بدون شک ماریو گوتزه سوژه نخست بازی حساس و سرنوشت ساز بورسیا دورتموند وبایرن مونیخ در ورزشگاه اختصاصی بورسیا دورتموند "سیگنال ایدونا پارک "خواهد بود.

به گزارش رسانه های آلمانی با نزدیک تر شدن به زمان بازی بورسیا دورتمند و بایرن مونیخ تهدیدهای اینترنتی و فضای مجازی برای ماریو گوتزه ستاره جوان یایرن مونیخ که در ابتدای فصل با مبلغ 37 ملیون یورو از دورتمند جدا شد و بایرن مونیخ پیوست به شدت در حال افزایش می باشد.

در یکی از این پیامهای منتشر شده در فضای مجازی از سوی طرفداران افراطی باشگاه بورسیا دورتموند که از آن بسیاری دیدن هم شده خطاب به گوتزه عنوان گردیده :"خائن ! منتظر 90 دقیقه ی عذاب آور را داشته باش. روز شنبه را برای تو به جهنم تبدیل می کنیم"

اما ماریو گوتزه فارغ از این جنجالها در این رابطه به کیکر می گوید :"این بدترین لحظات عمر بازی من است. اما باید در پایان برای آن بجنگم زیرا من عاقبت آن تصمیم مهم را گرفتم"

بازی حساس و دربی بزرگ آلمان معروف به" فوسبال مدرنیته "ما بین بورسیا دورتموند و بارن مونیخ روز شنبه هفته آینده در ورزشگاه اختصاصی باشگاه زنبورها معروف به سیگنال ایدونا پارک برگزار خواهد شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
Mohammad_13 سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 09:18

بهشون بگو بیا بزن اینجا...

کان مقدس سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 13:15

نخیر بچه ها.
بهترین راه اینه که دستشو بده بالا بگه بیا موها زیربغلمو بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد