وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مارکو رویس: باید از بایرن مونیخ امتیاز بگیریم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مارکو رویس ستاره دورتموند منتظر رویارویی با بایرن مونیخ است و پیش بینی گرد که بازی سختی در انتظار دورتموند است.


روز شنبه در حساس ترین بازی دور رفت رقابت های بوندسلیگا، بایرن مونیخ میهمان دورتموند خواهد بود. مارکو رویس ستاره 24 ساله دورتموند در این خصوص به روزنامه آلمانی Bild گفت: "ما در خانه بازی می کنیم و تلاش خواهیم کرد مقابل بایرن مونیخ بازی خوبی به نمایش بگذاریم، ما می خواهیم این تیم را شکست دهیم. باخت مقابل وولفسبورگ برای ما بسیار سخت و سنگین بود. باید در مقابل بایرن امتیاز بگیریم تا اختلاف بیش از این نشود."

مارکو رویس در خصوص بازی دوستانه مقابل انگلیس و احتمال تاثیر این بازی در بازی روز شنبه دورتموند و بایرن مونیخ گفت: "ما همه بازیکنان حرفه ای هستیم و به ریتم بازی های متوالی عادت کرده ایم، ما همه طوری تمرین کرده ایم که بتوانیم فشار هر دو بازی را تحمل کنیم."

دورتموند بعد از باخت مقابل وولفسبورگ و افزایش اختلاف امتیاز با بایرن مونیخ به عدد چهار، برای پیروزی مقابل بایرن مونیخ بیشتر تحت فشار است.

نظرات 3 + ارسال نظر
mary دوشنبه 27 آبان 1392 ساعت 15:47

من امیدوارم که بایرن همینطور به بردهاش ادامه بده.

babak دوشنبه 27 آبان 1392 ساعت 18:09

میگم این شبکه3 یه چیزیش هست دیروز نوشته بود بازی المان با ایتالیا رو نشون میده ولی حالا نوشته بازی سوئد با پرتغال رو نشون میده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خوب هرچی که میشه امیدوارم فرانسه هم بیاد به جام جهانی اخه جامئ جهانی بدون فرانک نمیچسبه

ahmad سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 00:14

مارکو رویس از خودمون ولی انتضار بیخود دار هااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد