وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رویس: قاطی کردن با بندر تکرار نمی شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ در زمان های اضافی نیمه دوم دیدار تیم های ملی آلمان و ایتالیا و پس از آنکه شوت بندیکت هوودس به تیرک عمودی دروازه ی بوفون برخورد کرد، مارکو رویس در توپ بازگشتی می توانست دروازه ی ایتالیا را باز کند اما مداخله ی اسون بندر مانع شد تا ژرمن ها پس از 18 سال مقابل ایتالیا پیروز باشند.

اسون بندر پس از بازی از شما عذرخواهی کرد؟این شرایط کمی گیج کننده بود پیش بینی کرده بودم که توپ پس از برخورد با تیرک جلوی پای من خواهد بود سریع به سمت توپ رفتم تا به سمت دروازه ضربه بزنم اما اسون هم از سمت اضافه شد من او را ندیدم تا هیچ چیزی اتفاق نیافتد امیدوارم این صحنه در جام جهانی اتفاق نیافتد.

در ومبلی بود که بوروسیا دورتموند مقابل بایرن مونیخ لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد در بازگشت به ومبلی و بازی با انگلستان در سه شنبه شب چه احساسی دارید؟فضای آنجا خیره کننده است من خوشحالم که می توانم در برابر انگلستان بازی کنم امیدوارم اینبار می خواهم در ومبلی با پیروزی بازگردم.

 

موقعیت شما در پست مهاجم نوک چطور بود؟من در هر پستی که مربی بخواهد بازی می کنم در گلادباخ بنا به دستورات مربی جابه جایی هایی با هنکه در پست مهاجم نوک داشتم.

 

با مصدومیت کلوزه و گومز غیبت یک گلزن تمام عیار در تیم ملی مشاهده می شود؟شما در مورد بازی با ایتالیا و فرصت های از دست رفته صحبت می کنید در حالیکه آن را باید در طبقه ی بازی های دوستانه طبقه بندی کنید اگر این یک بازی در چارچوب جام جهانی بود بازیکنان تمرکز بیشتری داشتند و از فرصت ها استفاده می کردند البته صحبت شما هم صحیح است و ما باید تمرینات بیشتری برای گلزنی انجام دهیم.

 

هدف تیم در حال حاضر چیست؟ما می خواهیم در برزیل قهرمانی را بدست آوریم و این هدفی است که سایر رقبا هم آن را می خواهند بنابراین باید قدرتمند تر از ایتالیا و انگلستان و سایر تیم ها باشیم. در مسیر صحیح قرار گرفته ایم و شرایط خوبی هم داریم و از نظر کیفی مشکلی نداریم.

 

پس از مصدومیت ناگهانی سامی خدیرا شرایط در پست شش چگونه می شود؟سامی در فرم واقعا خوبی بود او در تیم ملی به خوبی جا افتاده بود و این مصدومیت هم برای وی و هم برای تمام تیم ناراحت کننده است بنابراین شما باید آماده تر باشید و با شناختی که از تیم دارم می دانم که آن از چنین شکستی با روشی مناسب خارج خواهد شد.

 

شنبه شما در رقابتی سخت به مصاف فاتح سه گانه بایرن مونیخ خواهید رفت بازی دورتموند مقابل بایرن مونیخ سخت تر است یا دیدار تیم ملی آلمان و ایتالیا؟
این دیدار نیز به مانند بازی های ملی یک بازی بین المللی خواهد بود. ما در خانه بازی می کنیم و می خواهیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم ما امیدواریم بایرن را شکست دهیم تا از شکست آزار دهنده مقابل وولفسبورگ رها شویم و بار دیگر اختلاف امتیاز با بایرن را به حداقل برسانیم.

 

بایرن شش بازیکن در ترکیب اصلی مقابل ایتالیا داشت و دورتموند تنها یک بازیکن این می تواند مزیتی برای بوروسیا باشد؟ما همه بازیکنان حرفه ای هستیم و برای بازی در دو روز در هفته آموزش دیده ایم بنابراین چنین شرایطی تاثیر گذار نخواهد بود.

نظرات 5 + ارسال نظر
mary یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 15:15

به نظرم فقط کریس رونالدو رقیب ریبری است البته اگر منطق بر احساس غلبه کنه .
در غیر اینصورت اگر بخواهند احساسی به بازیکنان مورد علاقه خود رای بدهند نمیشه چیزی رو پیش بینی کرد.
از نظر منطقی مسی چند ماهی است که ضعیف کار کرده پس اوت.
لیگ فرانسه هم که تازه 2 ، 3 ساتل است با پول چند تا خرید خوب کرده ولی موفقیت اروپایی که نداشته پس اون بازیکن اوت است.
ولی هم ریبری و هم کریس فوق الهاده هستند که جالب است تیم شون هم هنوز صعود نکرده .
فرانسه و پرتغال هر کدومشون که صعود کنه اون بازیکن شانس بهترین شدن رو داره.

mary یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 15:22

نه تنها رویس و بندر قاطی شدن، من هم دو تا پنجره باز بود و قاطی کردم اینجا نظر دادم .
شرمنده.

babak یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 18:42

شبکه3 بازی رو نشون میده( المان و انگلیس) راستی الان تو یه خبر خوندم که میگفت مارو مانزدو کیچ به یونتوس میره صحت داره؟ خداکنه که داشته باشه چون اگه اون بره سران بایرن یه گل زن تمام عیار میارن جاش

شهریار یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 19:50

در بازی با انگلیس لوو حتما باید از کسلینگ دعوت کنه چون او تنها مهاجم تمام عیار آلمان است

شوانی چابهار یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 20:22

اشکمو دراورند بخصوص بندر حیف که نبردیم حیف تا ساعتها در خیالم حسرت میخوردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد