وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

طبق یک نظرسنجی بکن باوئر بهترین سرمربی تاریخ تیم ملی فوتبال آلمان شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ بر طبق یک نظرسنجی در آلمان، فرانتس بکن باوئر به عنوان بهترین سرمربی تاریخ تیم ملی فوتبال آلمان انتخاب شد.


نتایج یک نظرسنجی که ازسوی سایت Fanorakel.de آلمان برگزار شد، نشان می دهد که فرانتس بکن باوئر از نظر شرکت کنندگان،‌ بهترین سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان است. بعد از قیصر فوتبال آلمان که تیم این کشور را به مقام قهرمانی جام جهانی 1990 رسانده است، سپ هربرگر سرمربی تیم ملی آلمان که بین سال های 1936- 1942 و 1950-1964 هدایت آلمان ها را به عهده داشته و این تیم را به قهرمانی رقابت های جام جهانی 1954 رسانده است در مکان دوم قرار دارد.

هلموت شون که آلمان را در سال های 1972 و 1974 به ترتیب به قهرمانی در اروپا و جهان رساند در این نظر سنجی در مکان سوم قرار گرفت و برتی فوگتس که بین سال های 1990 تا 1998 هدایت تیم ملی آلمان را به عهده داشته و این تیم را به قهرمانی یورو 96 رسانده است در مکان پنجم قرار گرفت.

یوگی لوو سرمربی فعلی این تیم نیز در مکان چهارم این رده بندی قرار گرفته است، علی رغم اینکه یوگی لوو با میانگین 2.21 امتیاز از هر بازی آماری موفق تر نسبت به سایر سرمربیان از خود به جای گذاشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد