وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بازیکنان بایرن و دورتموند مشکلی با هم ندارند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ژروم بوآتنگ مدافع ملی پوش باشگاه بایرن مونیخ هرگونه مشکل با بازیکنان بوروسیا دورتموند را تکذیب کرد.

 

وی گفت: " بانزدیک شدن بازی بزرگ بوندس لیگا میان بایرن و دورتموند، بازیکنان دو تیم هیچ مشکلی در اردوی ملی با همدیگر ندارند."

 

در حالی که فوتبال دوستان آلمانی مشتاقانه منتظر دیدار بزرگ نیم فصل در 23ام نوامبر و به نوعی دربی بوندس لیگا هستند بازی های ملی این دیدار را به تعویق انداخت اما حضور بازیکنان دو تیم که سهم بزرگی در ملی پوشان آلمانی دارند حواشی زیادی را در سانه های آلمانی ایجاد کرده است و به نوعی اردوی ملی به محلی برای کری خوانی ها بدل شده است.

 

بوآتنگ در گفتگویی با دی اف بی می گوید:" من به هیچ وجه نمی توانم این حرف ها را باور کنم از نظر من مارکو رویس با وجود اینکه بازیکن دورتموند است یکی از بازیکنان بزرگ آلمان است و حتی من پس از شنیدن مصدومیت شدید سوبوتیچ در صفحه فیسبوک برای او آرزوی سلامت کردم همه چیز پس از سوت پایان تمام می شود و رفاقت های بین بازیکنان ادامه می آید."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد