وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شواین اشتایگر برای دور برگشت بوندسلیگا هیچ مشکلی نخواهد داشت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ بعد از انجام عمل جراحی موفقیت آمیز، شواینی در اوایل سال 2014 در اختیار کادر فنی بایرن مونیخ خواهد بود.


شواینی که به علت ناراحتی و احساس درد در ناحیه قوزک پا، بار دیگر در روز چهارشنبه گذشته مورد عمل جراحی قرار گرفت، حداکثر در اوایل ماه ژانویه سال 2014، شرایط حضور در تمرینات تیم را پیدا خواهد کرد.

روز جمعه تیم پزشکی این باشگاه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که شواین اشتایگر می تواند در اردوی زمستانی بایرن مونیخ در قطر حضور داشته باشد.

تیم بایرن مونیخ به احتمال فراوان از تاریخ 6 ژانویه سال آینده میلادی، اردوی زمستانی میان فصل خود را در کشور قطر برگزار خواهد نمود.

نظرات 4 + ارسال نظر
اشکان باواریا مشهد شنبه 25 آبان 1392 ساعت 14:19

خدارو شکر ولی مصدومیت مارتینزخبربدی بود اصن خوشحال نیستم چرا بایرن ایقد مصدوم میده یکی بگه برا بازی با دورتموند بایرن در نبود مارتینزو شواینی ازچه بازیکنانی استفاده میکنه

نوید شنبه 25 آبان 1392 ساعت 15:19

اخه چرا امسال شواینی این جوری شده پارسال هم همینطور. میشه گفت در بازی های یورو هم این جوری شده بود انگار انگیزه نداره مثل قبل شاداب نیس انگار افسرده شده قبلا مو هاش هم رنگ میکرد حتی میرقصید اما دو ساله این طوری شده به نظر من بعد خراب کردن پنالتی فینال لیگ قهرمانان 2012 این جوری شده دلم واسه اون شواینی چند سال پیش تنگ شده

bababk شنبه 25 آبان 1392 ساعت 15:33

نوید جون تو هم یه چیزی میگی اخه شواینی خودش تو همه کنفرانس های خبری گفته که ما امسال انگیزه دوچندانی داریم

حسین ژرمنی زاده شنبه 25 آبان 1392 ساعت 18:58

خدا را شکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد