وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پپ گواردیولا در مورد هاینکس: تو الگویی بزرگ برای من هستی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ پنج شنبه شب در مراسم باشکوهی در برلین، جایزه Bambi 2013 در زمینه ورزش توسط گواردیولا به هاینکس اهدا شد.


به گزارش Eurosport قبل از اهدای جایزه، پپ گواردیولا در تمجید از هاینکس گفت: "من تیم بسیار کاملی را از تو تحویل گرفته ام، تو در آلمان یک اسطوره هستی و در اسپانیا نیز به خاطر افتخاراتی که برای تیم های این کشور به دست آورده ای، همه تو را می شناسند. تو برای من شخصا الگوی بسیار بزرگی هستی."

یوپ هاینکس هم در این مراسم گفت: "من تحت تاثیر صحبت های گواردیولا قرار گرفتم، موفقیت بایرن مونیخ در سال گذشته را پپ گواردیولا قبل از این در بارسا تجربه کرده است. من از دریافت این جایزه بسیار خوشحالم و این افتخاری بزرگ برای من است."

جایزه Bambi هر ساله از سوی رسانه های آلمانی به برگزیدگان بخش های مختلف، از جمله ورزش اهدا می گردد.

نظرات 12 + ارسال نظر
رضا جمعه 24 آبان 1392 ساعت 17:57

خدایش عفت کلامو حال کردین.. حالا باز بیاین از گواردیولا انتقاد کنید
ببینید چقدر باادبانه صحبت میکنه

R7 جمعه 24 آبان 1392 ساعت 18:37

به نظرتون اگه به جای پپ اون مورینیو بی ادب مربی بایرن میشد این حرفا رو میزد?

اشکان باواریا مشهد جمعه 24 آبان 1392 ساعت 19:12

پپ گواردیولا سرمربی خوب و باشخصیت و من قبلا خییییلی دوست داشتم پپ یک روزی سرمربی بایرن بشه که همینطور شد .

مهزیار جمعه 24 آبان 1392 ساعت 19:26

فیلمشو بارین برامون اگه میشه
بازی امشب رو شبکه ورزش نیشان نمیده؟

babak جمعه 24 آبان 1392 ساعت 19:40

من همیشه میام و همه موضوعات رو میخونم و نظرنمیدم ولی از این به بعد دیگه نظر میدم خواهش میکنم که شما دوستانی که مثل من یودید شما هم نظر بدبد اینجا سایت بهترین تیم جهانه زنده باد بایرن و هواداران گلش(شوانی چابهار وم بالاک از هر دو تاتوت ممنونم

H.H جمعه 24 آبان 1392 ساعت 20:49

هر روز از این انتخابی که توسط مدیران بایرن صورت گرفت مطمئن تر میشم
الحق فقط پپ لیاقت جانشینی یوپ کبیر رو داشت

ramin جمعه 24 آبان 1392 ساعت 20:53

لطفا اگه میشه فیلمشو بذارین واسه دانلود .

نواب جمعه 24 آبان 1392 ساعت 21:06

پیروز میشیم با اختلاف گل زیاد..... آلمان یعنی پیروزی هر کس فکر میکنه نمیبریم طرفداره آلمان نیست
زنده باد ژرمن کبیر و دیگر هیچچچچچچچچچ بازی از شبکه ورزش زنده پخش میشه

jaber جمعه 24 آبان 1392 ساعت 21:13

چه صحنه ی دل انگیزی بوده
کاشکی میشد ببینم!!!

اشکان باواریا مشهد شنبه 25 آبان 1392 ساعت 01:12

چقد این ایتالیا شانس داره سه بار کوفتیم به تیر دروازه ولی گل نشد خیلی شانس آوردن

bastian31 شنبه 25 آبان 1392 ساعت 12:24

مقایسه هفته دوازدهم
...تیم ، گل خورده ،زده ،برد،مساوی ،باخت ،امتیاز
هاینکس ، 5 ، 34 ، 10 ، 1 ، 1 ، 31
گواردیولا ، 7 ، 27 ، 10 ، 2 ، _ ، 32
تقریبا امار مساوی است ،تنها تفاوت در این که تیم هاینکس زیباتر و راحتر بازی میکردند
دیشب خوب بازی کردن رونالدو و بد بودن ریبری هیچ تاثیری برانتخاپ بهترین بازیکن جهان نداشت چونکه قبلش رای گیری تمام شده بود وحالا بهترین بازیکن جهان انتخاب شده فقط تومراسم گالا میگن ،امیدوارم ریبری وماندژوکیچ به جام جهانی بیان

b شنبه 25 آبان 1392 ساعت 21:44

دستش درد نکنه یه کم ادم شده...درهر صورت من اسپانیایی ها رو دوست ندارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد