وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری : قبلاً بازیکن خوبی بودم و الان بهترینم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فرانک ریبری معتقد است که به خاطر همسرش و بایرن باید توپ طلا را به دست بیاورد.


او که در فصل گذشته موفق شد با بایرن 3 گانه را ببرد و تا کنون نیز عملکرد بسیار خوبی از خود به جا گذشته در مصاحبه اش با اکیپ فرانسه چنین می گوید: "من سعی می کنم که به توپ طلا فکر نکنم. اما همسرم جایی در اتاق نشیمن برای آن آماده کرده است. من اعتماد بسیاری از سوی او و تمام اعضاء بایرن دریافت می کنم. نمی دانم که اگر آن را ببرم چه می شود. به هر حال فکر می کنم که آن را به دست می آورم. من قبلاً بازیکن خوبی بودم و الان بهترینم."

نظرات 1 + ارسال نظر
jaber جمعه 24 آبان 1392 ساعت 21:16

همیشه بهترین بودی بلالم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد