وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

برنو: در زندان خیلی گریه می کردم؛ 13 ماه سختی بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مدافع اسبق تیم بایرن مونیخ معتقد است که خاطرات زندان برایش بسیار تلخ و سخت است.


مدافع 24 ساله مونیخی ها که سال 2011 به جرم آتش زدن خانه اش برای دریافت بیمه محکوم به 3 سال و 9 ماه زندان شده بود چندی پیش به کمک مسئولان بایرن پس از تحمل 13 ماه حبس از زندان آزاد شد و به عنوان کمک مربی در تیم زیر 23 سال بایرن مونیخ مشغول به کار شده است.

او در این رابطه به تی وی گلوبو چنین می گوید: "اکنون احساس بهتری دارم؛ اما آن 13 ماه در زندان به طرز شگفت انگیزی سخت بود. من هنگامی که از طرف همسرم نامه ای گرفتم و عکس فرزندانم را دیدم بسیار گریه کردم. به دستشویی رفتم تا هم سلولی هایم متوجه گریه کردن من نشوند. من هر کاری برای همسرم و فرزندانم انجام خواهم داد. زمانی که در زندان بودم یکی از زندانی ها می خواست که خودش را بکشد. او به آخر خط رسیده بود و کشتن خودش را به سپری کردن وقتش ترجیح داده بود."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد