وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوو: ایتالیا همواره گرگی در لباس میش است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان پیش از رویارویی با ایتالیا، تیم حریف را گرگی در لباس میش خواند.


تیم ملی فوتبال آلمان جمعه شب و در دیداری دوستانه از ساعت 23 و 15 دقیقه در ورزشگاه سن سیرو میلان میهمان ایتالیا خواهد بود.

ژرمن‌ها که پیشتر با قرار گرفتن در صدر جدول C رقابت‌های راهیابی به جام جهانی و کسب 9 پیروزی از 10 دیدار خود موفق شدند راهی جام جهانی 2014 برزیل شوند رو در روی قهرمان جام جهانی 2006 قرار خواهند گرفت.

یواخیم لو در این مورد گفت: فکر نمی‌کنم در ماه نوامبر می‌توانستیم با حریفی بهتر از ایتالیا روبه‌رو شویم. آنها همواره به مانند گرگی در لباس میش هستند. به همین خاطر هر بار که با آنها دیدار می‌کنید نمی‌دانید چه چیزهایی در چنته دارند. فوتبالی که آنها ارائه می‌کنند مانند هیچ تیم دیگری در دنیا نیست. باید از پولتیک‌های آنها ترسید.

این مربی 53 ساله در ادامه عنوان کرد از تیمش انتظار دارد مقابل آتزوری عملکردی بسیار خوب داشته باشد. وی در این خصوص گفت: نباید مقابل ایتالیا در رویاهایمان سیر کنیم. نباید احساس کنیم تیمی قوی هستیم زیرا این موضوع می‌تواند عملکرد ما را تحت تاثیر قرار دهد. تیمم باید با همین روند رو به جلو رفته تا بتواند به بلوغی بیش از این برسد. باید در همه جنبه‌ها شیوه فوتبالی‌‌مان را بهبود ببخشیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
نواب جمعه 24 آبان 1392 ساعت 00:39

ما برمیگردیمهمیشه برمیگردیم و حالا وقته بازگشته دوبارست زنده باد آلمان کبیر و دیگر هیچچچچچچچچ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد