وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: همسرم جای توپ طلا را در خانه مشخص کرده

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ‌فرانک ریبری ستاره فرانسوی باشگاه بایرن مونیخ معتقد است که توپ طلای امسال باید به او برسد و دراین باره یادآوری کرده که همسرش از الان جای مناسبی برای قراردادن توپ طلا در داخل خانه شان مشخص کرده است.

ریبری گفت:« می خواهیم توپ طلا را نزدیک شومینه در سالن پذیرایی بگذاریم.  همسرم همه چیز را مهیا کرده. من تلاش می کنم که به این موضوع فکر نکنم ولی او خیلی باور دارد که توپ طلا به من می رسد. در بایرن مونیخ همه فکر می کنند که من باید برنده توپ طلا باشم.»

این ستاره 30 ساله فرانسوی در گفتگو با روزنامه اکیپ گفت:«دو انگشت دیگر تا گرفتن  جایزه توپ طلا فاصله دارد.» این جایزه 13 ژانویه سال 2014 در سالن توپ طلای زوریخ اهدا می شود.

ریبری ادامه داد:« کارهای زیادی در زمین مسابقه انجام داده ام. من تلاش زیادی انجام داده ام تا به سطح خوبی بازگردم. حرفه ای گری روزمره و جوایزی که کسب کرده ام می تواند فاکتورهای خوبی برای کسب توپ طلا باشد.»

او چند ماه پیش جایزه بهترین بازیکن سال اروپا را مال خود کرد و حالا لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را به عنوان رقبای اصلی اش برای کسب توپ طلا می بیند.

نظرات 2 + ارسال نظر
نواب جمعه 24 آبان 1392 ساعت 00:39

ما برمیگردیم همیشه برمیگردیم و حالا وقته بازگشته دوبارست زنده باد آلمان کبیر و دیگر هیچچچچچچچچ

اشکان باواریا مشهد جمعه 24 آبان 1392 ساعت 19:38

انشا الله که میبری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد