وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: فرانسوی ها دوست دارند مسی یا رونالدو برنده توپ طلا شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ فرانک ریبری، ستاره فرانسوی بایرن مونیخ، معتقد است که هموطنانش ترجیح می دهند لیونل مسی یا کریس رونالدو، به جای او، برنده توپ طلا شوند.

این هافبک باتجربه نقش مهمی در قهرمانی سه گانه بایرن مونیخ در فصل گذشته داشت و به همین دلیل یکی از کاندیداهای اصلی کسب توپ طلای سال 2013 است اما احساس می کند که هموطنانش رقبایش را ترجیح می دهند.

او به خبرنگاران گفت:" آیا من یکی از مدعیان کسب توپ طلا هستم؟ شاید با کمی حمایت بیشتر بتوانم به آن برسم. من احساس می کنم که فرانسوی ها مسی و رونالدو را ترجیح می دهند و واقعا نمی دانم چرا. ما در سال 2013 بسیار قدرتمندانه کار کردیم و من به جام های زیادی رسیدم. رسیدن به توپ طلا می تواند افتخار بزرگی برای من، خانواده و فرزندانم باشد."

فهرست 23 نفره نامزدهای توپ طلا به زودی به سه نفر کاهش خواهد یافت و برنده نهایی روز 13 ژانویه (23 دی) اعلام خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد