وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مولر: زمان بازی مقابل دورتموند نامناسب است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ توماس مولر هافبک ملی پوش بایرن مونیخ به انتقاد از زمان تعیین شده برای بازی فوق العاده حساس بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند که تنها سه روز بعد از بازی های ملی است پرداخت.

توماس مولر در این رابطه به "Sport" می گوید: " این واقعاً خوب نیست که بلافاصله بعد زا بازی های ملی باید ملی پوشان در لباس تیم های باشگاهیشان به مصاف یکدیگر بروند و باید در مورد این موضوع کمی بحث شودو واقعاً زمان کمی داریم تا بتوانیم خود را برای این بازی آماده کنیم ".

مولر اضافه کرد: " زمان آن رسیده است که بوروسیا را شکست دهیم. بردن در گذشته به معنای قدرتمند بودن نیست اما امتیاز بسیار خوبی است ولی ما به شدت به دنبال پیروزی در این بازی هستیم ".

هافبک 23 ساله بایرنی ها گفت: " انتظار یک بازی آسان را نداریم زیرا بازی مقابل آن ها همیشه سخت بوده است و آن ها تمام تلاش خود را برای جبران امتیازات بازمانده از ما خواهند کرد ".

نظرات 1 + ارسال نظر
ilkay پنج‌شنبه 23 آبان 1392 ساعت 20:44

دقیقا همینطوره مربیای تیمای بزرگ به کرات بعد از بازی های ملی از عملکرد بازیکنانشون تو تیم باشگاهی انتقاد کردن ولی خب چاره ای نیس اینطوری پیش اومده به امید یک بازی دلچسب از هر دو تیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد