وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کری خوانی ریبری برای دورتموندی ها

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فرانک ریبری وینگر فرانسوی تیم فوتبال بایرن مونیخ معتقد است پیروزی تیمش در دیدار هفته آینده برابر دورتموند به معنی قهرمانی آنها در این فصل از رقابتهای بوندسلیگا خواهد بود.

بعد از شروع مجدد بوندسلیگا پس از وقفه ای که برای انجام دیدارهای ملی در نظر گرفته شده است، تیم های بایرن مونیخ و بروسیادورتموند در ورزشگاه وستفالن به مصاف هم خواهند رفت و فرانک ریبری معتقد است در صورت پیروزی باواریایی ها در این مسابقه فاصله دو تیم در جدول رده بندی به قدری زیاد خواهد شد که شاگردان یورگن کلوب بختی برای جبران نخواهند داشت.

ملی پوش فرانسوی بایرن در گفتگو با سایت بوندسلیگا می گوید: "این بازی قطعا حساس ترین بازی سال است و من کاملا برای آن آماده هستم، اگر در این مسابقه برنده شویم هفت امتیاز از دورتموند فاصله می گیریم و به نظر من این به معنای پایان رقابت برای قهرمانی بوندسلیگا خواهد بود و با توجه به رکورد شکست ناپذیری ما من معتقد به برد بایرن در این بازی هستم."

دیدار تیم های دورتموند و بایرن مونیخ شنبه 2 آذر در ورزشگاه وستفالن برگزار خواهد شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
اشکان باواریا چهارشنبه 22 آبان 1392 ساعت 01:34

به امید پیروزی پرگل بایرن در مقابل دورتموند من که اصن دوس ندارم بایرن حتی 1گل دریافت کنه

باران چهارشنبه 22 آبان 1392 ساعت 10:58

گوردیولا بایرن را به اوج خواهد برد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد