وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یواخیم لو: انتقاد از بازیکنان، حق من است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان از انتقادش علیه متس هوملس دفاع کرد و گفت: انتقاد کردن حق من است.


یواخیم لو که مدتی قبل به خاطر افت مدافع ملی‌پوش و میانی بروسیادورتموند، از شاگردش ایراد گرفت، در مصاحبه‌ای از اقدام خود دفاع کرد. او گفت: اگر لازم باشد در مقابل چشم مردم انتقاد کنم، حتما این کار را انجام می‌دهم. البته این کار را به ندرت می‌کنم. با این حال وقتی هم انتقاد کنم، در آنصورت آن را حق خوب خودم می‌دانم.

وی اظهار امیدواری کرد بازیکنانش در دو دیدار تدارکاتی با ایتالیا (جمعه) و انگلیس (سه‌شنبه آینده) بتوانند بازی خوبی ارائه کنند.

نظرات 5 + ارسال نظر
امیر سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 18:32

هوملس و بواتنگ افتضاحن و من حالم ازشون به هم می خوره
دو مدافع میانی آلمان فقط : مرتساکر - هودس

S.M سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 18:54

امیر خان با توجه به این نظر و نظرای قبلیت کاملا متوجه شدم که طرفدار بایرن نیستی و همونطور هم که بالای وبسایت نوشته اینجا کانون طرفداران بایرن مونیخ هست...یعنی اینکه اگر طرفدار تیم دیگه ای هستی حق داری نظر بدی اما نه اینکه بگی طرف افتضاحه....از طرف دیگه بعضیا یه خاطر هیچ و پوچ از یه نفر بدشون میاد...بواتنگ تو بازی قبلی گلم زد و بعضیا اینطور میگن...به هر حال اینجا ما از کسی بدمون هم بیاد بهش احترام میزاریم شما هم همینطور باش.

ilkay سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 20:29

مدافعان تیم ملی آلمان هر چهارتاشون خوبن فقط لازمه که خوب جوش بخورن وکل تیم در کار دفا شرکت کنن

امیر سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 21:35

S.M جان ، حق کاملا با شماست. من از این که نظرم را این طوری نوشتم از همه معذرت می خوام.
ولی امیدوار بودم نظرات قبلی من علاقه من را ، در اولویت اول به آلمان ، بعد بایرن و بعد همه ی تیم های آلمانی و حتی تیم های غیر آلمانی که حداقل یک بازیکن آلمانی در آن بازی می کنه ، نشان بده.من درکل شرمنده هستم.

علی بایرنی چهارشنبه 22 آبان 1392 ساعت 08:07

هوملس دفاع خیلی خوبیه فقط نمیدونم چرا بعضی وقتا دیوونه بازی در میاره بواتنگم اگه یخورده سریعتر عمل کنه تو کاراش و از هوشش استفاده کنه دفاع خیلی خوبیه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد