وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

الیور کان: وجود شواینی برای فوتبال آلمان حیاتی است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ باستین شواین اشتایگر هافبک بایرن و تیم ملی آلمان باید مچ پایش را به جراحان بسپارد. اولیور کان در وبلاگ شخصی خود مطلبی را بخاطر مصدومیت شواین اشتایگر و اهمیت او برای فوتبال آلمان منتشر کرده است.


در حالی که حدود 6 ماه به شروع جام جهانی مانده است، تیم ملی طی روز های آینده به مصاف ایتالیا و انگلیس خواهد رفت. بازی های آینده برای تیم یواخیم لو حیاتی و به نوعی می توان تست استرس تیم دانست. شواین اشتایگر نمی تواند تیم را همراهی کند، بازیکن سال فوتبال آلمان نیاز به جراحی مچ پا دارد و برای مدت زیادی از میادین دور خواهد بود. یکشنبه همه می پرسیدند آیا شواینی برای جام جهانی به آمادگی 100% خواهد رسید؟  آیا بازیکنی که 100 بازی ملی و بیشتر از 300 بازی باشگاهی  در حدود 10 سال فعالیت حرفه ای خود داشته است بار دیگر به دنیای حرفه ای فوتبال برمی گردد؟

بحث و گفتگو درباره آینده شواین اشتایگر درحالی است که مربیان امروزه تاکید بیشتری بر استفاده از بازیکنان جوان دارند. در بازی تیمی ملی مقابل سوئد در اکتبر شواین اشتایگر همراه فیلیپ لام با 29 سال مسن ترین بازیکنان تیم بودند. در جام جهانی 1998، میانگین سنی تیم ملی حدود 30 سال بود، این میانگین در یورو 2012 به زیر 25 سال رسید. در فوتبال معروف است که بازیکنان در 30 سالگی به اوج پختگی خود می رسند و این سن اوج دوران یک فوتبالیست خواهد بود. با این وجود امروزه بازیکنی مثل شواین اشتایگر به عنوان رکن اصلی تیم محسوب می شود . باید بدانیم که هوا برای بازیکنان مسن رقیق تر می شود و هر احتمال مصدومیت آن ها بیشتر است.

فوتبال حرفه ای، یک کسب و کار است با قوانین سفت و سخت. وقتی بازیکنی مصدوم می شود باشگاه انتظار دارد او خیلی زود به میدان برگردد. بازیکن مصدوم برای باشگاه "سرمایه مرده" محسوب می شود.

در 2007 آرنج من صدمه دید و پزشکان پیش بینی کردند که 3 تا 4 ماه نمی توانم بازی کنم، اما من بعد از 4 هفته به زمین برگشم. اگر چه منطقی تر این است که شما برای بازگشت  باید مدت زمان تعیین شده را سپری کنید. به عنوان یک بازیکن مهم برای تیم شما می خواهید هر چه سریع تر به ترکیب تیم بازگردید.

باستین شواین اشتایگر در اوج دوران فوتبال خود قرار دارد. در فتح سه گانه با بایرن کیفیت استثنایی خود را نشان داد. بازی هوشمندانه، قدرت رهبری و تجربه اش او را به یک مهره بسیار مهم و حیاتی برای بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان تبدیل کرده است. او مصمم است هر آنچه را که باعث برگشت سریع تر او بشود را انجام دهد. او دوباره برمی گردد، خیلی زود برمی گردد.

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد امین سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 00:41

چقدر زیبا نوشتی الی عزیز

bastian31 سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 09:18

الیور جان واقعا ممنون عجب دلگرمی بهم دادی مثل یک روانشناس حرفه ای این متن نوشت ،من که خوندم ی طوری شدم اگه باستین بخونه چه انگیزه ای پیدا میکنه
این خبرنگارهای نامرد چرا ازش انتقاد میکنن میخواد برای کشور خودتون افتخار بیاره ،بی شرفها این کارا چیه
هیچوقت نتونستی بازی که در المان میکنی در بایرن به اون خوبی بازی کنی ،این غیرت دو چندانت برای المان نشون میده
عشق است باستین شواین اشتایگر

کان مقدس سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 20:10

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد