وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تلاش زیدان برای رئالی کردن ریبری

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ فرانک ریبری وینگر فرانسوی باشگاه بایرن مونیخ آلمان اعلام کرده است که زین الدین زیدان تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا او را برای پیوستن به رئال مادرید متقاعد کند.

 

ریبری پیش از پیوستنش به بایرن در سال 2007 به شدت مورد توجه دو باشگاه بزرگ اسپانیایی رئال مادرید و بارسلونا قرار داشت و پیش از تمدید قراردادش در 2010 نیز مورد توجه آنها بود.

ستاره 30 ساله بایرن در گفت و گو با بیلد ضمن اعلام این مساله که در آلمان کاملا خوشحال است اذعان کرد که شاید روزی به هموطن فرانسوی اش ملحق شود.

ریبری می گوید: "به هیچ وجه قصد ترک بایرن را ندارم چون بایرن مونیخ جزئی از خانواده من است اما از اینکه مورد توجه رئال و بارسا قرار دارم خوشحال هستم اما به دلیل حضور زیدان در مادرید و اینکه او تلاش زیادی برای داشتن من انجام داده نزدیکی بیشتری نسبت به رئال در مقایسه با بارسا احساس می کنم."

نظرات 4 + ارسال نظر
vispard سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 01:02

Kachal dast az sare riberi bardar to ro alaki ostorat kardan onvaght to donyaye fotbal hofbak nabod ba 2 3 gole alaki shodi foghe setare to hatta setareham nabodi rivaldo ronaldo figo va ... Ta ronaldinho va riklemeh hame az to behtar bodan

bastian31 سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 09:01

اولا که زیدان واقعا یک اسطوره است با اون قد بلندش این ریزکاریها واقعا بسیارسخت است ،بنظر من بهترین و راحترین و موثرترین دریبل ،دریبل زیدانی است
بهترین کارتم تو عمرت ،ضربه سرت به سینه ماترازی ایتالیایی های نژادپرست وبی شخصیت وبی دین بود
ریبری هم مال خودمون ،مردهش هم بیرون مونیخ نمیره چه برسه به زندش

اشکان باواریا سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 13:40

فرانک ریبری گفته بایرن مثل خانواده من میمونه اونوقت بیاد ازبایرن جداشه عمرا ازبایرن نمیره

روبری سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 18:06

ریبری خودش گفته که من باواریایی هستم و هرگز از بایرن نمی ره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد