وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لواندوفسکی جدایی خود از دورتموند را تایید کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ روبرت لواندوفسکی امروز صراحتا اعلام کرد، در پایان فصل از دورتموند جدا خواهد شد.


به گزارش Standard.co.uk، این مهاجم 25 ساله که به صورت جدی در آستانه انتقال به بایرن قرار داشت، تصمیم گرفت تا سال آخر قرارداد خود را نیز در وستفالن سپری کند و پس از آن مقصد بعدی خود را انتخاب کند.

چند باشگاه لیگ برتر انگلستان از جمله منچستر یونایتد، آرسنال، چلسی و تاتنهام خواهان وی بودند.

اما در حالی که این مهاجم لهستانی از علاقه خود به بازی در لیگ برتر گفته بود، بایرن مونیخ بیش از پیش خواهان به خدمت گیری وی است.

 ظاهرا لواندوفسکی باشگاه مدنظر خود را پیدا کرده است؛ وی در این باره به بیلد اسپورت گفت: "من باشگاه آینده خود را انتخاب کرده ام و نیازی به پیشنهاد و مذاکره نیست. من تصمیم خود را گرفته ام و آن را انجام خواهم داد.

این موضوع خیلی ساده ای است؛ من خواهان چالش جدیدی در فصل آینده هستم! هم اکنون نیز در دورتموند خوشحال هستم و به آن افتخار می کنم."

نظرات 1 + ارسال نظر
اشکان باواریا پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 17:15

بیا بایرن مونیخ تا جای خالی گومزپرکنی ازلیگ بریتانیا حرف نزن که حالم بد شد خاک برسراوزیل،پودولسکی و مرتساکرکه رفتن انگلیس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد