وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نویر: انتظار عملکرد بهتری داشتیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ دروازه بان شماره یک تیم ملی آلمان رسیدن به رکورد بارسلونا را خوب تلقی می کند اما از تیمش انتظار عملکرد بهتری را داشته است.


بایرن مونیخ در چهارمین بازی خود در لیگ قهرمانان چهارمین پیروزی خود را جشن گرفت تا صعودی زود هنگام به دور حذفی داشته باشد. اما بدر با یک گل در برابر حریفی گمنام و از دست دادن موقعیت های گل زیاد نکته ای است که گلر این تیم هم به آن اعتراف می کند.

نویر در پایان بازی در مصاحبه با وب سایت یوفا گفت:" اصلا خوب شروع نکردیم، پلژن در دقایق ابتدایی دو کرنر به دست آورد و ما نمی توانستیم ریتم خود را بیابیم. در برابر چنین تیم هایی استفاده از عرض زمین و به گردش در آوردن توپ خیلی مهم است."

مانوئل نویر در ادامه درباره برابری با رکورد 9 پیروزی پیاپی بارسلونا در لیگ قهرمانان هم گفت:" رسیدن به رکورد بارسلونا برای ما خوشحال کننده است ولی ما واقعا امید داشتیم که بازی بهتری به نمایش بگذاریم."

نظرات 1 + ارسال نظر
اشکان باواریا چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 18:06

این تیاگو کی میخواد خوب شه یا اون بادشتوبردیگه خسته شدم این دیگه چه مصدومیتیه تیاگو کلا سه بازی برا بایرن انجام داده استاد پاس تیاگو یادم به همین بایرن قبلا بابارسا دوتا گل زد درآلیانس آرنا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد