وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ویکتوریا پلژن - بایرن مونیخ؛ شاگردان پپ در فکر قطعی کردن صعود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ بایرن مونیخ امشب میهمان ویکتوریا پلژن است و می داند که با کسب یک پیروزی در این بازی می تواند مجوز حضور در دور بعدی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد.

آنها که درحال حاضر در صدر جدول مرحله گروهی هستند در شرایطی به مصاف حریف می روند که 3 امتیاز بیشتر از نزدیک ترین رقیبشان یعنی منچسترسیتی کسب کرده اند و با 9 امتیاز در صدر جدول مرحله گروهی در گروه D قرار دارند و به 3 برد رسیده و 11 گل زده و تنها یک گل خورده اند.

 سطح آمادگی فرانک ریبری یکی از دلایل اصلی موفقیت بایرن تا به اینجا بوده. این ستاره فرانسوی در حال حاضر برترین گلزن بایرن در رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان اروپاست وتابه اینجای کار 3 گل برای تیمش زده. دو تا از این گلها در برد 0-5 بایرن مقابل پلژن در آلیانس آرنا به ثمر رسید وگلهای دیگر باواریایی ها را گوتزه، شواین اشتایگر و داوید آلابا زدند.

پپ گواردیولا، سرمربی باواریایی ها به دنبال آن است که تیمش نمایش خوبی به اجرا بگذارد و می داند که در صورت برد بایرن مقابل پلژن و پیروزی سیتی مقابل زسکا مسکو، می تواند صعود تیمش به دور بعدی این رقابتها را قطعی بداند.

باواریایی ها دراین بازی شاهد بازگشت آرین روبن و تونی کروس به روزهای اوج خواهند بود. هردوی این بازیکنان، بازی شنبه شب تیمشان مقابل هوفنهایم که با برد 1-2 بایرن به پایان رسید را به خاطر مصدومیت از ناحیه کشاله ران از دست داده بودند.

دانته، مدافع بایرن ممکن است به دلیل عدم آمادگی آرمانی قادر به همراهی تیمش دراین بازی نباشد و ژردان شکیری و کلودیو پیزارو، تیاگو آلکانتارا (قوزک پا) و هولگر بداشتوبر (زانو) همگی دراین بازی غایب خواهند بود.

تیم پلژن هم که برای دومین بار دررقابتهای اروپایی شرکت کرده در آستانه حذف است و برای آنکه شانسی برای صعود به مرحله بعدی داشته باشند، باید به یک برد دراین بازی برسند. آنها تا به اینجا ودر سه باختی که در سه بازی اخیر اروپایی شان داشتند 11 گل خورده اند و تنها در یک بازی به گل رسیدند که در آن بازی با نتیجه 2-3 مغلوب زسکامسکو شدند.

اگر این تیم اهل جمهوری چک به دنبال کسب نتیجه مطلوب باشد، باید روی کمک های توماس واگنر حساب بازکند. او در این فصل درتمامی رقابتها 8 گل زده و دانیل کولار و استانیسلاو تچل (هریک با شش گل دراین فصل ) هم می توانند کمک های خوبی باشند.

پاول اوربا سرمربی این تیم نگرانی خاصی از بابت غیبت بازیکنانش ندارد. دیوید لیمبرسکی می تواند بعد از رهایی از بند مصدومیت به همراهی تیمش بپردازد.

نظرات 1 + ارسال نظر
اشکان باواریا سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 15:05

بایرن جان ما به برد احتیاج داریم اونم برد پرگل خدا کنه امشب ریبری گلزنی کنه تا ازرونالدو کم نیاره خدا کنه ریبری سه تاگل بزنه و یا پاس گل بده چون برای توپ طلا باید بهترین بازیشو انجام بده و حتما گل بزنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد