وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: برابری با رکورد بارسا، انگیزه خوبی برای بایرنی هاست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ پپ گواردیولا سرمربی باتجربه و اسپانیایی بایرن مونیخ در صحبت هایی اعلام کرده که تمایل زیادی دارد تا تیمش با رکورد بردهای متوالی بارسلونا در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برابری کند. این اتفاق تنها به شرطی رخ می دهد که باواریایی ها در بازی امشب خود مقابل ویکتوریا پلژن به پیروزی برسند.

یک پیروزی مقابل حریفی از جمهوری چک باعث خواهد شد تا بایرن مونیخ رکورد بردهای متوالی اش در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا را به عدد 9 برساند و با رکورد مشابه بارسا که در فصل 3-2002 به دست آمد برابری کند.

دراین میان گواردیولا هشدار داده که با وجود برد 0-5 مقابل ویکتوریا پلژن در بازی رفت ، آنها نباید این تیم را دست کم بگیرند و اعلام کرده که برابری با رکوردی دیگر، انگیزه های شاگردانش را مضاعف ساخته.

گواردیولا در صحبت هایی به خبرنگاران گفت: «هر بازی در لیگ قهرمانان اروپا خطرناک است. چون هر حریفی که دراین تورنمنت مقابلت قرار می گیرد، باتجربه است. پلژن در لیگ چک و دربازی این هفته اش با نتیجه 1-6 به پیروزی رسیده و روند خوبی دارد ولی من شانس خوبی برای تیمم برای رسیدن به مرحله حذفی قائلم.  رکوردشکنی همیشه چالش بزرگی پیش روی توست و همیشه برای شکست رکوردها تلاش می کنی. ما این را می دانیم ولی وقتی گام به زمین مسابقه می گذاریم، این افکار را به کناری خواهیم گذاشت.»

گواردیولا ادامه داد:« البته این انگیزه خاصی به ما می دهد و هنوز در ذهن من هست ولی ما باید تمرکزمان را برروی بازی قرار دهیم.»

بایرن دردوبازی اخیرش در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی رسیده و در 4 بازی متوالی پیروز بوده ولی سرمربی 42 ساله  باواریایی ها اعلام کرده که هنوز فضای خوبی برای پیشرفت تیمش وجود دارد: «همیشه جایی برای پیشرفت هست؛ حتی در بازیهایی که در آن به پیروزی رسیده بودیم. ما هنوز می خواهیم بهتر شویم. ما دراوج بوده ایم و تمام جام ها را کسب کرده ایم ولی این بدان معناست که باید با شدت بیشتری کارکنیم تا بتوانیم جایگاهمان را حفظ نمائیم.»

نظرات 3 + ارسال نظر
اشکان باواریا سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 15:10

ما دوست داریم بایرن امشب 6تاگل بزنه وگلی نخوره و رکورد بارسارو بزنه ریبری حتما امشب گل بزنی کم نیاری از اون رونالدوی گردن گلابی

mary چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 11:50

پپ فقط به زدن این رکوردها فکر نکن. به دو تا جام اروپایی که برا بارسایی ها بردی، م فکر کن.
و لطف کن این رکورد رو با بایرنی ها بزن.
این یعنی در این سه سال قرارداد باید سه تا جام قهرمانی اروپایی بیاری.

محمد باواریا چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 14:00

مطمئن باشید بایرن گواردیولا 2 تا سه گانه میگیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد