وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر هوفنهایم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ شب گذشته در هفته یازدهم بوندسلیگا باواریاییها 2 بر 1 هوفنهایم را مغلوب کردند. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید.

پپ گواردیولا : 

هوفنهایم مقابل ما خیلی خوب بازی کرد. کسب برد در اینجا مقابل چنین حریفی کاری سخت بود. قبلا هم هوفنهایم حریفی سرسخت برای بایرن بوده است. بدیهی است این بازی، بهترین نمایش ما نبود اما نکته خوب همین بود که برنده شدیم. از نتیجه راضی هستم. بایرن همچنان در مسیر پیشرفت به سر می برد. 

 

مانوئل نویر : 

روی گل هوفنهایم مقصر اصلی بودم. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که آن گونه گل خوردم. واکنشم بد بود طوری که به حریف گل پیشکش کردم. پس از آن گل خیلی خوب به بازی بازگشتیم و گل مساوی را زدیم. نیمه دوم هم موفق شدیم گل برتری را بزنیم. چون موقعیت‌های زیادی داشتیم،‌ با شایستگی برنده شدیم.
 

ماریو گوتزه : 

با وجودی که هواداران می‌گویند در نیمه اول به ندرت به حریف فرصت و مجال دادیم اما همیشه ضعیف به بازی وارد می‌شویم. البته موقعیت‌های گل زیادی هم مقابل دروازه حریف نداشتیم که نمی دانم علتش چیست. در ادامه بازی با بدشانسی از حریف عقب افتادیم و دومرتبه دنبال آنها افتادیم تا به بازی بازگشتیم. بدیهی است این رویه نمی‌تواند جالب باشد. خوشبختانه برنده بازی شدیم و باید اشکالات را برطرف کنیم.
 

کارل هاینس رومنیگه : 

ما همانطور که در گذشته بازی می کردیم عمل کردیم. در چند بازی اخیر بسیار بد بازی می کنیم و باید این مشکل حل شود. بسیار سخت است که در آخر بازی با شکست زمین را ترک کنیم و باید بسیار خوشحال باشیم که با این نتیجه پیروز شدیم. 

 

مارکوس گیسدول (سرمربی هوفنهایم) : 

ما تمام توانمان را برابر بایرن به کار گرفتیم ولی همه چیز باید ایده آل باشد تا بتوانید آن ها را واقعا به دردسر بیاندازید. احساسات دو گانه ای دارم، از یک سو خوشحالم که بایرن را به عقب راندیم و از آن ها پیش افتادیم، از سوی دیگر ما دست خالی زمین را ترک کردیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
morteza یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 17:28

اصلا خوب بازی نمی کنیم
این جوری بردن اصلا نمی چسبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد