وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: هوفنهایم محک خوبی برای ما محسوب می شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان دیدار امروز تیمش در برابر هوفنهایم در رقابتهای فوتبال بوندسلیگا را محک خوبی برای تیمش دانست.


پپ گواردیولا گفت: آنها بهترین تیم تدافعی فصل جاری هستند. این نشان می دهد که آنها از قدرت تفکر هجومی خوبی هم برخوردارند. آنها از مهاجمانی با کیفیت بهره می برند. آنها رو به جلو بازی می کنند. این بازی محک خوبی برای ما محسوب می شود. ما پیش از تعطیلات و بازی تیم ملی آلمان سه بازی پیش رو داریم.
وی افزود:تیم در آمادگی خوبی به سر می برد. آنها جلسه تمرینی بی حاشیه ای داشتند. آنها باید در روز شنبه هم آماده باشند و این مهمترین چیز است.
گواردیولا درباره رافینیا بازیکن تیمش گفت: او تجارب زیادی در بوندسلیگا دارد و این نخستین سال حضور وی در اینجا محسوب نمی شود. مهم است که بدانیم که او به خوبی می داند چگونه در جناح راست بازی کند اما گاهی اوقات به جناح میانی می آید. این برای بازیکنانی که در جناح راست و چپ بازی می کنند کار آسانی نیست. ما در جناح راست و چپ بازیکنانی داریم که این کار را می توانند انجام دهند. من از عملکرد وی راضی هستم و او تا به حال کمک زیادی به ما کرده است و امیدوارم در آینده هم در همین سطح باقی بماند.
وی در پایان درباره عملکرد تیم بایرن مونیخ در فصل جاری بوندسلیگا گفت: تاکنون من در نُه مسابقه در بوندسلیگا با این تیم بوده ام. این رکورد به دلیل عملکرد خیره کننده یوپ هاینکس در فصل گذشته با این بازیکنان حاصل شد. علت این موضوع به نوع تفکر این بازیکنان باز می گردد. آنها همیشه می دانند که باید بازی خوبی از خود به نمایش بگذارند و این رمز کیفیت بازیکنان این باشگاه است. ما در حال حاضر در ماه نوامبر هستیم و باید با این وضعیت ادامه دهیم زیرا تیم های دورتموند و لورکوزن رقبای ما در بوندسلیگا، تیم های خوبی هستند. آنها تاکنون عملکرد خوبی داشته اند و آنها تنها در یک یا دو مسابقه مشکلاتی داشته اند. من به تیم اعتماد دارم زیرا آنها این اعتماد را از گذشته به من داده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد