وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: گواردیولا بایرن را تغییر نداده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ستاره 29 ساله بایرن معتقد است که سرمربی اسپانیایی و جدید این تیم تنها برخی جزئیات را در این تیم تغییر داده و دست به دگرگونی های اساسی نزده است.


از زمان جایگزینی پپ گواردیولا، سرمربی سابق و موفق بارسلونا با یوپ هاینکس، پیرمرد سرخ رویی که همراه با این تیم قهرمان سه گانه ای تاریخی شد، گمانه زنی های بسیاری آغاز شد. بسیاری معتقد بودند که این مربی جوان کاتالانی بایرن را به طور کل دگرگون خواهد کرد تا تیم باواریایی را شبیه به تیم سابقش کند.

اما با گذشت چند ماه از آغاز کار گواردیولا در بایرن، تقریبا همه به این نتجیه رسیده اند که بایرن تحت هدایت این مربی سبک و متدی کاملا متفاوت با بارسلونا را دنبال می کند. آرین روبن، ستاره هلندی بایرن هم معتقد است که تغییراتی پپ در این تیم بنیادی نبوده است.

روبن در مصاحبه FAZ گفت:" نباید بزرگ نمایی کرد. این که او تغییراتی کوچک را ایجاد کرده باشد بدیهی است، اما او کلیت بایرن را تغییر نداده است."

روبن در ادامه درباره شرایط تیم، مصدومان و نیمکت نشینی در سیستم چرخشی بایرن گفت:" برای مدتی طولانی مصدومین زیادی در تیم داشتیم. به همین دلیل آغازی قدرتمندانه خیلی مهم بود. طبیعی است که وقتی همه بازیکنان آماده باشند، نیمکت نشینی هم پیش می آید. فکر نمی کنم اتفاق بدی باشد، نشستن روی نیمکت مسئله مهمی نیست."

روبن که در ماه ژانویه 30 ساله خواهد شد درباره ادامه کارش هم گفت:" فکر نمی کنم نیازی باشد به این دلیل که دیگر مثل قبل سریع نخواهم بود سبک بازی ام را تغییر دهم. احسای می کنم هنوز دو یا سه سال دیگر در اوج خواهم بود، خصوصا با این تیم."

روبن در این فصل در هفت بازی از ده بازی ابتدایی بایرن مونیخ در بوندسلیگا در ترکیب اصلی حضور داشته است.

نظرات 3 + ارسال نظر
روبن جمعه 10 آبان 1392 ساعت 21:13

روبن تو بهترینی
ایشالا تا 100 سالگی بازی کنی

bastian31 شنبه 11 آبان 1392 ساعت 07:48

روبن ول کن بخدا ادم کله شقی مثل ایبرا بیرونت میکنه
نمیدونم هوینس تاکی میخواد ساکت بمونه طرفداریش کنه

فریبرز شنبه 11 آبان 1392 ساعت 13:22

روبن عزیز همه ما هوادارا ازت خواهش میکنیم به این جنجال خاتمه بده. عجب داستانی شده این پتالتی که نزد. نه پپ کوتاه میاد نه روبن. فقط خدا به خیر کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد